7 Reacties

één dag geleden

Ze hebben natuurlijk iets minder ruimte hè naar ‘t eind toe. Bij twijfel zou ik zeker materniteit opbellen voor een extra check

één dag geleden

Ik heb dit ook al voorgehad , dat ik hem iets minder voel ik probeer me dan geen zorgen te maken op die moment maar als het langer als 2 dagen is zou ik wel even langst het ziekenhuis gaan om te checken, daar doe je uiteindelijk niks verkeerd mee 😊 ik heb een papier van mijn vroedvrouw meegekregen overlaatst daar kan je op lezen wanneer je naar het ziekenhuis vertrekt ( ook minder beweging staat mee op het blad ) . Hopelijk heeft je kindje gewoon een ‘lui’ dagje ☺️

één dag geleden

Reactie op shaniarobeyns

Ik heb dit ook al voorgehad , dat ik hem iets minder voel ik probeer me dan ...
(Achterkant van het blad )

één dag geleden

Het kan zijn dat je de baby zachter voelt heeft minder plek nu. Maar als het toch helemaal anders voelt dan kan je altijd eens naar de verloskamer gaan voor check up

één dag geleden

Leg je eens een halfuurtje op je linker zij. Kan wonderen doen.

één dag geleden

Reactie op Naomi__1994

Leg je eens een halfuurtje op je linker zij. Kan wonderen doen.
Of iets eten

één dag geleden

Als je de baby echt minder voelt zou ik voor de zekerheid langsgaan deze week en vorige week zei de Gynecoloog nog bij minder beweging altijd binnenkomen .. kan ook niks zijn maar ik zou echt liever 100 keer teveel gaan dan 1 keer te weinig🤍