10 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb al enkele weken een "brand geur" in mijn neus ... echt zeer vervelend.. weet niet zal wel normaal zijn zeker 🫠🫠

25 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ik heb al enkele weken een "brand geur" in mijn neus ... echt zeer vervelen ...
Tis niet echt een brandgeur, ik word gwn weg mottig van geuren van vlees en frietjes vind het zo raar heb dit nu al sins gisteren, ik kon niets in men mond stoppen van eten of ik werd misselijk van de geur

25 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Tis niet echt een brandgeur, ik word gwn weg mottig van geuren van vlees e ...
Ja snap wat je wil zeggen, maar dat is wat ik heb sinds enkele weken. K word er niet misselijk van. Maar wil Maar zeggen dat ik "denk" dat het "normaal" is 🫠

25 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Ja snap wat je wil zeggen, maar dat is wat ik heb sinds enkele weken. K wor ...
Ah ja zo, vind het raar want ik heb dit nu pas sins gisteren en van heel men zwangerschap heb ik dat niet gehad 😅 nja de symtomen zullen achterkomen bij denk ik😁

25 dagen geleden

Ik ben sinds kort ook terug misselijk ook van vanalles; geuren, eten,… komt soms terug voor bij einde zwangerschap 🙃

25 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik ben sinds kort ook terug misselijk ook van vanalles; geuren, eten,… komt ...
Ah ok

25 dagen geleden

Met de geur van kip en de frituur wordt ik misselijk van. Nu begint er andere eten waar ik niet tegen kan. Zo is normaal, kan heel je zwangerschap

25 dagen geleden

Bij mij is de misselijkheid/afkeer van eten nog geen seconde weggegaan. Ik at vroeger echt graag vlees. Nu moet ik er nog altijd van kokhalzen 😩 heb al 8 maanden geen spaghetti meer gegeten. Ik hoop dat ik na de geboorte weer 'normaal' kan eten...

25 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Bij mij is de misselijkheid/afkeer van eten nog geen seconde weggegaan. Ik ...
Dit herken ik. Moet niks van vlees weten. Daarom is mijn ijzer te kort. Idd hopelijk dat na de geboorte het verandert.

24 dagen geleden

Ik heb dat ook en mijn gynaecoloog zei dat al die symptomen tijdens het 3de trimester kunnen terug komen 🙈😬