26 Reacties

één maand geleden

He, ik heb dat ook rechts aan mn ribben. Waarom is dat eigenlijk rechts meer dan links? Toeval of is hier een verklaring voor?

één maand geleden

Reactie op mama van N

Hier vandaag 30 weken. Momteel veel te hoge schildklierwaarden. Hierdoor h ...
Best eens bespreken met je gynae, misschien stuurt die door naar de endocrinoloog. Valt nochtans op te lossen met medicatie. Ik neem al sinds begin de zwangerschap medicatie voor te hoge schildklierwaarden

één maand geleden

Reactie op lou15

He, ik heb dat ook rechts aan mn ribben. Waarom is dat eigenlijk rechts mee ...
Ik denk omdat aan de linkerkant onze ribben door de maag worden beschermd

één maand geleden

Reactie op Sgyb

Best eens bespreken met je gynae, misschien stuurt die door naar de endocri ...
Mijn waarden zijn nu pas opmerkelijk hoog bij laatste bloedafname. Maandag zoiezo op controle en zal dan inderdaad horen wat de gyn zal doen. Lijkt me ook ergens logisch dat ik medicatie zal krijgen.

één maand geleden

Hier morgen 33 weken en ik heb gelukkig nog niet veel last, ook wat pijn aan de ribben vooral als ik lig. Maar gelukkkig geen bekkenpijn of rugpijn. Maarja het kan nog veranderen 😅 probeer vooral het rustig aan te doen en blijf wat bewegen overdag want anders doet het meer pijn alsje van stilliggen naar bewegen moet gaan 😅

één maand geleden

Ik ook 30 weken, sinds deze week heel wat last van harde buiken en een vervelend gevoel in mijn buikspieren en banden. Het wordt steeds oncomfortableren allemaal 🙈 ook slapen is een drama hier