26 Reacties

één maand geleden

Ik ben aanstaande maandag 30 weken, en heb naast een overbelast en dus ontstoken bekken gelukkig nog niet veel andere kwaaltjes.. ☺️

één maand geleden

33 weken vandaag en mijn rug/bekken pijn is niet uit te houden 😭

één maand geleden

Reactie op LoreBaby

Ik ben aanstaande maandag 30 weken, en heb naast een overbelast en dus onts ...
Doe het maar rustig aan dan xx

één maand geleden

Reactie op elighes

33 weken vandaag en mijn rug/bekken pijn is niet uit te houden 😭
Ocharme! Kan het geloven pff

één maand geleden

Hier ook bijna 31w. En mijn ribben...en rond de navel...ik kan het geen schopjes meer noemen, maar schoppen. 🙈 Slecht slapen...draaien en keren 50 keer op een nacht ondanks dat kussen🙈Diep in en uit ademen...

één maand geleden

Hier (31w3) ook veel last van rug, bekken, middenrif. Deze nacht 6 keer mogen opstaan om naar toilet te gaan 🙃 en die kleine zit echt constant te shotten, die slaapt precies niet 🙈 ik ben op!

één maand geleden

Ik ben exact 33 weken vandaag. Bij mij hangt het van dag tot dag af. Ik merk wel dat als ik de ene dag super actief ben en redelijk wat gedaan krijg, het de volgende dag wel moet bekopen helaas. Gisteren had ik ineens veel last van mijn rug. Denk dat ik 's nachts verkeerd heb gelegen. Voor de rest vooral last van maagzuur.

één maand geleden

31 weken morgen & sinds vorige week zware bekkeninstabiliteit (lees; ik graak niet meer uit de zetel of een auto & kan mijn benen amper opheffen) + verkorte baarmoederhals. Lekker tegenstrijdig, want voor bekkeninstabiliteit moet je proberen te bewegen in de mate van & bij een verkorte baarmoederhals moet je plat liggen. Antwoord van de gynaecoloog: een balans vinden & goed luisteren naar je lichaam. Vanaf er iets vreemd voelt naar zh. ‘T is toch zo fijn om zwanger te zijn 🫠😂

één maand geleden

Reactie op Justine96

31 weken morgen & sinds vorige week zware bekkeninstabiliteit (lees; ik ...
Toch gek wat we allemaal volhouden voor die kleintjes 🥰

één maand geleden

Reactie op lina96

Toch gek wat we allemaal volhouden voor die kleintjes 🥰
‘T is niet te doen… chance dat we in die laatste meet zitten he 💗🙌🏼

één maand geleden

Morgen 32 weken. Baby schopt heel veel overdag en als ik wil slapen, maar gelukkig niet tijdens de nacht zelf. Hoef nog steeds ‘‘s nachts niet op te staan om te plassen. Mijn rug doet wel ontzettend veel pijn, net als mijn bekken. Bloeddruk is eindelijk meer onder controle, jammer genoeg gaan de symptomen die ermee gepaard gingen niet over waardoor ik niet veel kan doen. Een “goeie” dag moet ik bekopen met meerdere echt slechte dagen 🥹

één maand geleden

Reactie op Laurah5

Morgen 32 weken. Baby schopt heel veel overdag en als ik wil slapen, maar ...
Nog effkes vol te houden 🥺

één maand geleden

Reactie op lina96

Nog effkes vol te houden 🥺
Inderdaad! & hopen dat alles op tijd af geraakt want ik kan niet zoveel doen op een dag

één maand geleden

Hier vandaag ook 30 weken en voel mij wel goed eigenlijk 😊 beetje alles trager en rustiger doen. Kijk enorm uit naar december 😍

één maand geleden

Reactie op Tab_95

Hier vandaag ook 30 weken en voel mij wel goed eigenlijk 😊 beetje alles tr ...
Super 🥰

één maand geleden

Hier 31w en 4dagen ☺️ aanstaande maandag 32w zo benieuwd naar onze kleine man🩵🥰

één maand geleden

Reactie op Bo Jelle

Hier 31w en 4dagen ☺️ aanstaande maandag 32w zo benieuwd naar onze kleine m ...
Spannend!

één maand geleden

Reactie op lina96

Spannend!
Jah indd nu ik voel me goed, maar slaap wel slecht heb heel rare dromen, en ook 🔥hoocha is een ding jezus en vooral als ik wil opstaan of gaan zitten maar ook heel de nacht als ik plat lig of wil draaien😬 maar voor de rest voel ik me prima

één maand geleden

Maandag ben ik 30w, de ene dag kan ik vanalles doen, de andere moet ik gewoon zetelhangen en slapen. Het is met zo'n ups & downs! Rug en bekken valt hier nu nog mee (knock on wood)

één maand geleden

Hier vandaag 30 weken. Momteel veel te hoge schildklierwaarden. Hierdoor heb ik bij de minste inspanning hartkloppingen, het zweet dat letterlijk van mijn lijf druppelt, uitgeput… huisart durft geen medicatie te geven. maandag op babycontrole. Daar hebben ze hopelijk een oplossing want begin de laatste 2 dagen hopeloos te zijn. 😕 Voor de rest tot nu toe een zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes gelukkig (de misselijkheid de eerste 4 maanden niet meegeteld 😅)