5 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op SarinaVC
Ik heb vorige week de 13w echo gehad. Ze meten dan vooral de nekplooi uit e ...
Ik droom al lang van een baby en het lukte nooit. Ook niet met hulp. En nu plots onverwachts natuurlijk zwanger. Dus de angst zit er bij mij heel erg in. Ik vind het goed dat mensen zeggen te genieten, maar als je al zo vaak teleurgesteld werd… Dan is dat heel moeilijk en dan denk je bij die onderzoeken ‘oh, het zal toch niet?’ Angst kies je helaas niet 😅
5 maanden geleden
Hoi! Ben je van Nederland? :)
Hier in België hebben we op 12w de NIPT, waarop ze via bloedafname kunnen nagaan of er chromosomenafwijkingen zijn. Verder keken ze op de echo of alles er voorlopig goed uitziet en ontwikkeld is. 😊 Komt dit een beetje overeen met de 13w echo die jij voor ogen hebt?
Elke echo blijft sowieso spannend, of het nu 7 weken, 12, of 20 is. Het is helemaal oké om dat best eng te vinden want zoveel kan hier van af hangen. Laat je vooral goed informeren tijdens de echo, stel al je vragen zodat je met voldoende info weer naar huis keert. Ik wens je een goed resultaat toe! 🍀🤞🏻
5 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Hoi! Ben je van Nederland? :)
Hier in België hebben we op 12w de NIPT, waa ...
Ik zit midden in een verhuis naar Nederland. En toen realiseerde ik me: doe gewoon je nipt bloedafname in België 😂😂😂 In Nederland duurt alles super lang.