7 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij heeft ze op de 12w3d echo een gokje gedaan dat het een jongen ging zijn en het klopte. Maar het was ook gemakkelijk want ze zag precies iets hangen tussen zijn beentjes. Een jongentje is daarom op die termijn ook makkelijker te zien vermoed ik.

4 maanden geleden

Bij mij klopte de gok, maar je mag er nooit van uitgaan. De NIPT moest bevestigen. Sommige gynaes willen ook niet gokken.

4 maanden geleden

Bij mij had de gynaecoloog een vermoeden maar ze heeft het niet gezegd omdat we een gender reveal gingen doen. En nu moet ik dinsdag terug gaan en dan zullen we eens zien of ze het correct had 🙈😅

4 maanden geleden

Bij mij hebben ze geprobeerd om het geslacht te zien op de 12w echo maar het handje zat tussen de beentjes 🙈 De gynaecoloog gokte op een meisje maar de NIPT bevestigde uiteindelijk een jongetje 🩵

4 maanden geleden

Bij mij gokte ze op die termijn via de echo op een meisje en was toch een jongen (nipt). Lijkt me dus niet zo betrouwbaar zo vroeg. Als ik me niet vergis hebben ze in NL bijvoorbeeld ten vroegste een geslachtsecho op 14-15w omdat het dan pas echt betrouwbaar zou zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Bij mij gokte ze op die termijn via de echo op een meisje en was toch een j ...
Maar ik dacht dat ze daar ook geen niptest doen

4 maanden geleden

Reactie op chels1999

Maar ik dacht dat ze daar ook geen niptest doen
Ze bekijken het geslacht niet op hun niptest idd. De nipt is daar enkel voor afwijkingen op te sporen. Voor het geslacht moeten ze wachten tot enkele weken later.