42 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Ik neem ook de + voor de visolie馃グ馃悷!
Awel, ik ga het morgen echt eens extra aan mijn gynaecoloog vragen of ik ook al kan overschakelen dan... En dan ga ik na het ziekenhuis bezoek direct naar de apotheek 馃檲 merci voor alle antwoorden, tips en info!!!
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Oei ja ik zie dat de app de kwaliteit van de foto wat verkleint. En idd in ...
Volledig akkoord. Ik was tijdje vegan, sinds zwangerschapswens vegetari毛r en zalm voor de omega 3. Soms wekelijks soms 2-wekelijks en mijn bloed is al altijd in orde qua waarden. Komt goed!
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Oh nee, waarom geeft die mij dat dan al mee? 馃 Ik ben dat nu al een week a ...
Maar neen! Ik neem deze al jaren door voor mijn borstvoeding en ook elke keren als ik zwanger ben al voor de conceptie, ik neem ook extra vitamine D nog eens bovenop ook al zit het al in de vitaminekes. Dat kan echt geen kwaad ze! Die visolie is net goed voor de ontwikkeling 馃き en zeker voor mensen die niet 1 x per week vis eten, zoals ik dus 馃お en dit is mijn 5e zwangerschap zodus 馃 no worries!!!!馃槆
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Awel, ik ga het morgen echt eens extra aan mijn gynaecoloog vragen of ik oo ...
Zeker doen! Ik ben zelf echt geen viseter dus de gyn vindt dat nog een waardig alternatief herinner ik me. Veel succes morgen meid馃コ馃グ!
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Maar neen! Ik neem deze al jaren door voor mijn borstvoeding en ook elke ke ...
Als het jou lukt om 5 keer zwanger te worden, dan moet daar wel iets goed in zitten. 馃榿馃槑
Zie, daarom is het belangrijk dat mama麓s die dit avontuur al hebben beleefd, informatie kunnen geven aan vrouwen die net aan het zwangerschapsavontuur beginnen en nog erg zoekende zijn. Dank je wel voor de info (en geruststelling). 馃檹馃徏
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Zeker doen! Ik ben zelf echt geen viseter dus de gyn vindt dat nog een waar ...
Dankjewel! Ja ik heb nu ergens het gevoel dat ik wat achterloop met die visolie voor de baby... Want sinds ik weet dat ik geen antistoffen tegen toxoplasmose heb, durf ik geen vis of vlees meer aan te raken馃槄 Ik ga morgen gewoon sowieso na mijn afspraak naar de apotheek voor de plus variant te gaan halen met de visolie capsules 馃檲馃檲
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Dankjewel! Ja ik heb nu ergens het gevoel dat ik wat achterloop met die vis ...
Ik heb ook geen antistoffen voor toxoplasmose, maar bekijk het zo: al heel je leven lang heb je dat niet gekregen. Het zou dus echt moeten lukken dat je het de komende 8 maanden oploopt, net als je zwanger bent en je sowieso al meer op je voeding let. :)
7 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Eet jij eigenlijk slaatjes als je op restaurant gaat?
Ik durf niet, ervan uitgaande dat ze hun groenten misschien niet goed hebben gewassen. Thuis eet ik wel slaatjes omdat ik zelf alles deftig kan wassen.. Maar voorgemaakte salades in de winkel of restaurant vind ik een klein beetje riskant. 馃檲
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Als het jou lukt om 5 keer zwanger te worden, dan moet daar wel iets goed i ...
Absoluut 馃槆馃き!! Heel graag gedaan, die zorgen toch h猫, ze zijn heel normaal maar amai! Ik zoek nu weer de menu online voor we op restaurant gaan om iets safe te zoeken, heb nachtmerries dat er iets zou mislopen (omdat dat helaas 1 x gebeurt is van de 5 keer), ben bang van alles wat rauw is, was mijn handjes wel 100 keer op een dag en elke kramp heb ik gevoeld 馃槀! Wat een rollercoaster is het toch 馃帰馃お! Maar het is fijn te praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten, op naar de 12 weken, daar kijk ik zooooo naar uit 馃ス鉂わ笍!
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Eet jij eigenlijk slaatjes als je op restaurant gaat?
Ik durf niet, ervan ...
Sorry mijn reactie was nog niet af 馃檲馃き! Neen dat durf ik niet! Ik neem altijd dingen als lasagne, vol eau vent, kaaskrokketjes, frietjes馃お馃お
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Dankjewel! Ja ik heb nu ergens het gevoel dat ik wat achterloop met die vis ...
Oh i feel you.. en vooral vis met al die vervuiling, vraag me soms af hoe gezond dat werkelijk is, ik gruwel als ik al denk aan vis die smaak die geur.. bah! Ik zou het zeker navragen! Ik heb ook geen antistoffen, wel voor CMV! Dat is ook al iets met kleine kindjes in huis 馃檴
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
De lekkerste dingen dus 馃槒馃き Toch nog positieve dingen aan zwanger zijn! 馃榿 ...
Oh jaaaaa! 1 keer in de week frietjes moet kunnen 馃き馃檴!! Probeer zoveel mogelijk warme groentjes te eten, scheelt al wat met dat afwassen etc! Ben je zeker 馃
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja ik heb echt lichte kriebeltjes van de zenuwen in m'n buik 馃檲 (ofwel is h ...
Know the feeling. Hier om 17u 1e echo... ik loop de muren omhoog. Ben heel mn huis aan het kuisen om bezig te blijven want vandaag is mn vrije dag馃檲
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik ben aan het zoeken op AutoScout24 naar een nieuwe auto 馃ぃ heb vorige wee ...
Ja tis spannend he allemaal.... 馃槈
7 maanden geleden
Reactie op Mait茅87
Je huis zal alvast geslaagd zijn voor de lenteschoonmaak 馃槅. Ik hoop dat je ...
Hopelijk . Ja zeg wel ... ben morgen ook nog een dagje thuis, hoop dat ik daar van kan genieten 馃グ