42 Reacties
7 maanden geleden
Moh , Yana´ke toch, denk niet dat je je superschuldig moet voelen. Uiteindelijk haal je uit je voeding ook stoffen die je nodig hebt - dit zijn extra´tjes. Mijn HA zei dat eens vergeten geen kwaad kan, maar niet elke week een paar keer vergeten. 😅
Also, ik gebruik nu de omnibionta prenatal + (plus). Daar zit een extra capsule bij voor omega 3. 😊 Kreeg ik mee van de HA na mijn bloedafname. Bless that man, want het is redelijk duur allemaal. 😅
7 maanden geleden
Reactie op Maité87
Hey, ik denk persoonlijk niet dat 1 keer kwaad kan. Ik ken vriendinnen die ...
Ja ik had het gisteren even verborgen omdat ik bezoek over de vloer kreeg die nog niet weten dat we in verwachting zijn, denk dat ik het daarom ook vergeten in te nemen ben, want normaal ligt het op de keukenkast naast de frigo zodat ik het zeker zie liggen (om dus niet te vergeten)... Ik neem het nu intussen 12 dagen waarvan ik dus 1 gisteren vergeten ben 🥴
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik dacht dat je de pronatal+ pas vanaf het 2e trimerster mocht innemen??
Oh nee, waarom geeft die mij dat dan al mee? 🫨 Ik ben dat nu al een week aan het nemen (sinds ik mijn bloedafname had).
Fuck, nu voel ik me schuldig omdat ik het niet zelf online extra nakeek. Ik lees indd dat de gewone omnibionta oké is voor prille zwangerschap, na 1ste trimester de +versie. Ik hoop dat ik geen schade heb gericht. 😟
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ja ik had het gisteren even verborgen omdat ik bezoek over de vloer kreeg d ...
Jaaa, ik heb dat ook wel met dat verstoppen.. Ik nam het vroeger in de badkamer, maar vitamine D pak je blijkbaar beter in met “vet” dus doe ik het na het ontbijt. En normaal zet ik het dan in mijn agenda, als ik later op de dag zou twijfelen.. Majaaa
7 maanden geleden
@Yana, Maité & Faye: Dank u, dankzij jullie kan ik eventjes terug normaal denken want zat hier al in halve paniek. 😅 Oké, ik neem mee dat ik de gewone omnibionta pronatal kan blijven gebruiken tot 12 weken, daarna overschakelen op pronatal +.
Heldinnen, dat zijn jullie. ❤️
7 maanden geleden
Reactie op Maité87
Ik kan dit niet goed zien, maar vermoed dat er in de plus iets extra zit 🙈 ...
Oei ja ik zie dat de app de kwaliteit van de foto wat verkleint. En idd in die pronatal plus zit wat extra maar denk dat foliumzuur t belangrijkste is in dit stadium en daarvan zit allebei evenveel in 😊
7 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ik dacht dat je de pronatal+ pas vanaf het 2e trimerster mocht innemen??
Ik neem ook de + voor de visolie🥰🐟!