Hallo dames,
Ik heb een vraagje
ik ben 20 dec bevallen van men zoontje hij is nu 3 maanden oud en heb ondertussen al paar keren seks gehad met condoom alleen heel veel problemen met de condoom zo hebben we eens de condoom kwijt gespeeld echt heel gênant we vonden die gewoon niet meer terug zat hij blijkbaar al in men lichaam ik kreeg die er niet uit dus men man moest dit doen omg 😅speelde hij even voor gynaecoloog 😂ik en men man gebruiken dit voor het eerst. Ik heb altijd een spiraaltje gehad maar omdat ik veel last had het laatste jaar ben ik ermee gestopt met de spiraal en na de bevalling was het enige voorbehoedsmiddel een condoom. Ik heb gisteren voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die was positief maar het was echt wel een vaag streepje.de eerste minuten zag je eigenlijk niks het streepje kwam echt na 5 min,
Nu vandaag om 5 u terug test gedaan en ook terug een heel klein grijzig streepje
Zou het kunnen dat de hcg waarde nog van me vorige zwangerschap in het lichaam zit en daarom de zwangerschapstest positief is?
Begrijp me niet verkeerd ik hou van kinderen maar ik wil nu echt geen nieuw kleintje :( ik voel me heel erg schuldig tegenover men pasgeboren baby’tje van 3 maanden oud :(
Ik hoop echt op geen nare reacties want dat kan ik momenteel nu echt missen… alvast heel erg bedankt voor jullie begrip !
Hierbij een foto van de test