10 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op cornelev
Is het ondertussen al beter bij jullie? Mijn zoontje kan opeens wel weer ve ...
Vandaag was het 4u30 🙈 hij heeft dan al zijn kunsten geshowd en is dan wel terug in slaap gevallen van 6u tot 6u30 dus dat extra half uur heb ik dan maar weer gehad 😁🙈
Maar hij kan inderdaad ineens wel veel meer dus dat is ook wel erg leuk om te zien! ❤️🥰
Hij ligt nu net in bed voor z’n ochtenddut maar is weer volop aan het oefenen 🕺🥳🪩
3 maanden geleden
Reactie op boybaby
Hoe gaat het met jullie nachten? 😘
Nog steeds niet helemaal zoals daarvoor. Een weekje geleden begon hij eens terug te komen voor een nachtvoeding, ging daarna gelijk slapen en sliep dan tot 7u. (Moest hem echt wakker maken) nu opeens nog steeds een fles tijdens de nacht maar tussen 5u-6u wakker. Hij kan sinds enkele dagen wel kruipen. Hij zit volgens de oei ik groei app ook in sprong 6.
Ik hoop dus dat we hier weer door moeten 🤣
Hoe gaat het bij jullie? 🤞🏼😘
3 maanden geleden
Reactie op cornelev
Nog steeds niet helemaal zoals daarvoor. Een weekje geleden begon hij eens ...
Ocharme, wat ze toch allemaal moeten doormaken hè … 🙈🙃
Bij ons leek het even beter te gaan. Afgelopen weekend sliep hij 2 dagen opnieuw tot 7u maar dat was even bijslapen denk ik want hij meldt zich weer rond 5u 🙈
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Hier echter nog nooit een nacht doorgeslapen 🙈. Het is zelfs zo erg dat hij het tweede deel van de nacht niet meer in z’n bedje wil dus uit wanhoop slaapt ie tussen ons in… en dan nog deze slaapregressie erbij. Zo moe! Herkenbaar? Hoe gaat het bij jullie verder?
2 maanden geleden
Reactie op Maaike&Miró
Heel herkenbaar! Hier echter nog nooit een nacht doorgeslapen 🙈. Het is ze ...
De onze is 8.5 maanden . Wij hebben dat probleem nu ook . Overdag slaapt hy prima in zijn eigen bed . Savonds word hy om 20h in bed gelegd . En word dan na een 15min / halfuur of soms duurt het langer wakker & dan probeer ik hem nogmaals te wiegen en terug te leggen maar helaaas ! Hij blijft dan non stop wakker worden . Dus dan ga ik ook maar slapen in ons bed met ons . De vroedvrouw gaf me de tip 1 week vol te houden en toch te blijven terug leggen maar de 1ste dag ging prima , 2e dag moeizamer en de 4de dag zijn we gestopt omdat hy zich zodanig bleef opjagen en lelijk huilde . ( was ondertussen al na middernacht ) dus we hadden ook zoiets vanja : hij heeft zijn slaap wel nodig .. dusja ik vrees dat deze periode nog eventjes zal duren ☺️☺️🤪