4 Reacties
één maand geleden
Ja ik heb het gedaan als mijn dochter 14maand was om savonds de borstvoeding af te bouwen (wat niet gelukt is 😅, maar door de dag wou ze wel minder borstvoeding dus ja) omdat ik zwanger was van men zoontje. Nu is ze 2jaar en 8 maand en is ze eindelijk sinds een week en half gestopt met borstvoeding. Ben blij want soms leek het of onze band alleen maar gebaseerd was op de borstvoeding 😅. Nu weer zwanger en gelukkig nu alleen mijn zoontje nog borstvoeding. Maar goed ik dwaal af 😅...
Het kan van 12 maanden dus je kan gerust al wel beginnen e, dat maandje gaat het niet maken. Maar uiteindelijk voel je dat zelf wel aan als je er mee begint en als ze een goed etertje en drinkertje is, komt dat zeker goed.
Wij kochten bambix en nu drinkt ze gewoon volle melk en meestal komt het rechtstreeks van de melkboer.
één maand geleden
Oke danku want ik ben net bevallen van myn zoontje twee weken geleden alee borstvoeding gaf ik haar niet meer maar jha ze word ouder en poedermelk gaat niet meer en dan een heel goed eetertje Amai ze kan heel de dag door eten als ze wilt hoor 😂
één maand geleden
Reactie op Joke1984
Proficiat met je baby'tje geniet ervan...
Ken dat de mijn ook als ze wil, a ...
Dankje haha jha kindjes van nu he 😂