3 Reacties

één jaar geleden

Ik ben bevallen van mijn dochtertje op 04/12/2023. Naam: Rhylee Mae Harper Gewicht: 2,875 Lengte: 48,5 Geboren met: 38+5 Bevallingsverhaal: Ik ging zondag avond naar het ziekenhuis omdat ik dacht dat ik vruchtwater lekte.. helaas was dit niet zo. Wij naar huis met de gedachte dat de bevalling nog wel even op zich liet wachten.. tot die nacht om 4u30 mijn vliezen braken. Wij zijn dan terug naar het ziekenhuis gegaan. Ik heb toen 12uur moeten wachten of m'n weeën spontaan zouden komen, helaas was dit niet zo. Ze hebben om 17u gekeken hoeveel ontsluiting ik had (2cm) en begonnen met weeën opwekkers. In het begin heb ik m'n weeën niet gevoeld, dus hebben ze op 1,5uur tijd 4x verhoogd. Uiteindelijk kwam ik in een weeën storm terecht en ben ik op 30min van 5 naar 10 cm gegaan. Wat een zaligheid toen ik eindelijk mocht persen! 3x flink geperst en toen was ze er 😍 om 20u08 is ze uiteindelijk geboren ❤️

10 maanden geleden

Nowie ! 💙 12 December 2023 om 9u41 📏 49,5 cm staat op het latje ⚖️ 3,236kg weegt hij in zijn bloot gatje 🍑 Geboren op 39+3 weken Hele zware bevalling, was kantje boortje voor keizersnede omdat hij nie goe indaalde en zijn hartslag was niet top, maar ze hebben dan weeenopwekkers gegeven en dan is hij na een uur tog goe gedaald en hebben ze hem met de zuignap moeten halen hij was er op 10min, dit moest ook snel gaan voor zen hartje en navelstreng zat ook helemaal rond hem. Voor mij moest het ook zo snel gaan als hij 10min later geboren was, was mijn baarmoeder helemaal kapot.

4 maanden geleden

Louén 🩵 10 december 2023 om 2u16 2 kg 820 & 49 cm Geboren op 38 weken +1 Weken voorweeen gehad, maar er kwam niets van beweging. Op 38 weken gestript, waarbij de gynaecoloog vertelde dat het niet echt ging uitmaken dat nog niets aan het rijpen was ( toch gedaan ). Kort nadien hevigere pijntjes, in de avond mijn vliezen gebroken, gedoucht en naar het ziekenhuis gegaan + hevige weeën. In het ziekenhuis gecontroleerd maar nog steeds 1 cm ontsluiting en niets anders, aangezien ik bij mijn vorig kindje een spoedkeizersnede gehad had, konden ze me nu geen epidurale geven omdat ik niet kon aanwijzen dan waar de weeën zaten ( op de vorige keizersnede of rug ). Aangezien de weeën voornamelijk op de vorige keizersnede zaten hebben de dokter besloten geen verdere risico’s meer te nemen en dan toch een keizersnede zonder twijfel te doen.