13 Reacties

vorig jaar

Primperan suppo’s laten maken. Werken super goed

vorig jaar

Mag ik vragen hoeveel navalit je neemt? Ik nam ook eerst 2 savonds en had niet veel effect maar nu neem ik smorgens ook 1 bij en eignlijk mag ik smiddags ook nog 1 bijnemen en nu is het dragelijker 🙈 die moeheid hoort sowiso ook bij je zwangerschap. Ik ben vandaag 9w1d en ik herken het helemaal 😅

Reactie op MiniYouMe

Mag ik vragen hoeveel navalit je neemt? Ik nam ook eerst 2 savonds en had ...
Ik neem er 1 in de ochtend, 1 in de middag/namiddag en 2 voor het slapengaan

vorig jaar

Ik neem navalit 1x sochtends 1x savonds :)

vorig jaar

Reactie op Kiroccox

Ik neem navalit 1x sochtends 1x savonds :)
Je kan best ‘s avonds voor het slapengaan er 2 innemen. Die werken voor je ochtendmissijkheid en dan id ochtend 1 en middag 1

vorig jaar

Ik neem 2 navalit voor slapengaan, 1 s’ochtends en 1 s’middags. Nu ook gestart met primperan siroop, maar de extreme misselijkheid blijft aanwezig. Alsook de vermoeidheid door de navalit. Ik lig gewoon hele dagen neer..

Reactie op Brittvc

Ik neem 2 navalit voor slapengaan, 1 s’ochtends en 1 s’middags. Nu ook gest ...
Ja ik begin al bijna te wenen als ik weet dat ik morgen moet gaan werken en bijna niet voorruit geraak!

vorig jaar

Zou eens contact opnemen met je huisarts. Er zijn ook nog wel andere mogelijkheden voor de misselijkheid! Bij Navalit is het doorheen de dag wel belangrijk dat je het op ‘nuchtere’ maag neemt dus best een half uurtje voor het eten.

vorig jaar

Reactie op AvontuurlijkeKolibrie193279

Ja ik begin al bijna te wenen als ik weet dat ik morgen moet gaan werken en ...
Ik snap je gevoel helemaal. Gaat het niet, dan ga je naar de huisarts he! Zo werken is ook geen doen

vorig jaar

Ik neem de primeran siroop. Mss helpt die bij je?

vorig jaar

Reactie op Welkom25

Ik neem de primeran siroop. Mss helpt die bij je?
Hoe vaak per dag mag je deze nemen? Word je daar minder moe van dan Navalit? :)

vorig jaar

Reactie op AvontuurlijkeKolibrie193279

Ja ik begin al bijna te wenen als ik weet dat ik morgen moet gaan werken en ...
Denk aan jezelf en je kleintje en meld je ziek. Ik heb het ook 2x moeten doen, op deze manier hebben ze wellicht toch niet veel aan je (no offence)

vorig jaar

Reactie op Bouletje

Hoe vaak per dag mag je deze nemen? Word je daar minder moe van dan Navalit ...
Ik ben altijd moe dus geen idee😂😂