13 Reacties
10 maanden geleden
Wij hebben besloten om 2 meters en 2 peters uit te kiezen. Ik heb geen broers of zussen, mijn vriend heeft een zus dus zij wordt meter 1. Aangezien ik geen broer of mannelijke dichte vrienden heb hebben we gekozen voor de twee beste vrienden van mijn vriend Peters te maken. Om ook iemand langs mijn kant te hebben hebben we gekozen voor mijn beste vriendin meter 2 te maken. Ik heb bewust niet gekozen voor één van mijn beide ouders omwille zij al oma en opa zijn en de familie anders klein wordt gehouden… Als een van hen dan zou overleden zijn ze oma/opa en meteen ook meter/Peter kwijt… Maar dat is natuurlijk een keuze die ieder voor zich dient te maken 😁
10 maanden geleden
Bij mijn dochter hebben we gekozen voor zijn broer als Peter mijn zus als meter 1 en mijn nicht al meter 2
Bij mijn zoontje hebben we gekozen voor mijn beste vriendin, toch oma te nemen, zijn beste vriendin en mijn schoonbroer
Baby die onderweg is hebben we gekozen voor zijn nonkel en mijn mama aangezien zij al op leeftijd zijn en een enorme rol spelen in het leven hebben we toch gekozen om mijn beste vriendin nogmaals te vragen omdat zij ook een enorme grote rol in ons leven heeft ❤️❤️
10 maanden geleden
Wij kiezen 1 meter (zijn zus) en 2 Peters waarom 2 Peters: ik heb 2 broers waarvan eentje met een beperking dus hij wordt hulppeter samen met de andere.
Ik vond in dat gedacht veel rust zodat er 1 gewone Peter was en 1 speciale dus dubbel fun voor mijn kindje en toch beide broers een belangrijke rol hebben.
Ookal wordt ons kindje niet gedoopt :)
10 maanden geleden
Wij kozen voor mijn schoonzus, ook in onze vorige zwangerschap kozen de voor haar maar de zwangerschap is toen stopgezet omwille van een afwijking. Maar we willen haar opnieuw vragen, we willen haar echt fysiek meter maken van ons kindje. En we kiezen ene van onze beste vrienden als peter, dit voelt goed voor ons
10 maanden geleden
Ik heb hier ook net een topic rond geopend. Wij wilden allebei het liefst onze zus vragen, ik had liever een meter en een peter, maar ja waarschijnlijk worden het dan toch maar 2 meters.
Nog wel twijfels of de ene meter dan geen druk gaat voelen om beter te willen doen dan de andere meter, en of het geen probleem is dat de andere meter het financieel niet zo breed heeft...
10 maanden geleden
Reactie op Mini 🍄
Zijn er ook mensen die gewoon kiezen voor geen meter en peter? Wij twijfele ...
Snap ik volledig, voor mijn zoontje hebben wij ook geen meter/Peter genomen omdat we beide geen goede ervaring ermee hadden gehad. Weinig moeite… dus dachten we, miss op een latere leeftijd ergens?
10 maanden geleden
Reactie op Rabarbara
Ik heb hier ook net een topic rond geopend. Wij wilden allebei het liefst o ...
Wat hebben jullie uiteindelijk gekozen? Wij kiezen ook mijn schoonbroer als peter en liefst wil ik mijn eigen broer ook als peter, maar hij heeft het dus financieel ook niet breed en ik wil niet dat hij een druk voelt om ons kindje te verwennen.
Mijn zus is mijn tweede keuze, maar daar heb ik het wat moeilijker mee omdat haar vriendin nog steeds niet heeft gefeliciteerd en totaal geen interesse toont naar de zwangerschap (en de rest van de familie).
Ik wil mijn keuze niet te hard laten leiden door de partners van mijn broer en zus, maar het knaagt toch ook wel aan mij.
10 maanden geleden
Peter is de tweeling broer van mijn vriend en meter is mijn mamatje want ik ben enig kind dus geen broers en zussen maar mijn vriend wel
10 maanden geleden
Reactie op AantrekkelijkeDageraad768662
Wat hebben jullie uiteindelijk gekozen? Wij kiezen ook mijn schoonbroer als ...
Wij hebben toch de 2 zussen gevraagd en ze waren allebei blij. Mijn zus had het totaal niet verwacht, ze ging ervan uit dat ze door haar situatie toch niet gekozen ging worden, maar wou het wel graag.
Ik vind het uiteindelijk goed dat ik naar de persoon heb gekeken en niet teveel naar praktische zaken. Ik wil vooral iemand waarmee mijn zoontje een band kan opbouwen, en mijn zus is altijd zo goed met kinderen. Hij zal thuis verwend genoeg zijn met spullen, dus materieel hoeft ze niks bij te dragen.