52 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op panda123
Spannend! Ik ontvang het resultaat ten laatste 6/2. Ik heb het gevoel dat h ...
Spannend, ik hoop dat je resultaten er snel zijn!
Ik had eerst ook het gevoel van een jongen, tot ik over ramzi en nub begon te lezen en onze echo's totaal verkeerd geïnterpreteerd heb als meisje, dan wisselde het heel de tijd in mijn hoofd 😄
Wij kijken er ook zo hard naar uit, voor ons is het ons eerste kindje en we hebben er heel veel moeite voor moeten doen.
11 maanden geleden
Yesss! Is ook ons eerste kindje. 💙
Ik had echt een voorgevoel voor een jongetje, maar toch moest ik het even verwerken toen ik dat zo zwart/wit zag staan. 😅
Ben er denk ik vooral wat onzeker over omdat met een zusje ben opgegroeid en een jongetje gewoon wat onbekend terrein is.
Maar heb er tegelijk ook heel veel zin in!
Alleen die naam.... een meisjesnaam hadden wel 99% zeker en nu vond ik plots geen enkele jongensnaam leuk genoeg. 🙄🫠
11 maanden geleden
Hier ook een jongetje uitgerekend voor 3/08 maar zal voor 15/07 zijn. Eerste jongetje dus toch wel weer wat anders :) ik twijfel tussen de namen Elijah en Julian.. (beide Engels uitgesproken).. ik vind qua kledij ook wel niet zo makkelijk hou namelijk meer van schattige dingen dan stoere dingen maar heb wel al een paar leuke dingen gevonden☺️ gelukkig hebben we nog wat tijd!
11 maanden geleden
Hier pas 4/2 voor de nipttest. Ik heb al een zoon vn 6 waardoor ik vree hoop op een meisje. Dus ik denk dat mocht er uitkomen dat jongentje is , ik het eerste moment toch mss wa teleurgesteld zou zijn. (Ik weet dat dit erg klinkt van mezelf, als maar gezond is natuurlijk en kzal het sowiso graag zien e ) maar toch grote voorkeur voor meisje 🙈
11 maanden geleden
Reactie op Toekomstigemamavan3
Hier ook een jongetje uitgerekend voor 3/08 maar zal voor 15/07 zijn. Eerst ...
Ik kon me niet inhouden tijdens de solden dus heb al allemaal kleertjes gekocht die voor beide zouden kunnen. Het zijn geen stoere kleren maar ik vind ze perfect voor een jongetje!

10 maanden geleden
Hier is het een meisje. Super blij mee want onze eerste is een jongen. 🥰🩷
10 maanden geleden
De gynaecoloog verwacht bij ons ook dat het een jongen is obv de echo, nog even wachten op het NIPT resultaat voor bevestiging. Ik moest het wel even verwerken 😄 Wij hebben al een dochtertje.
10 maanden geleden
Vandaag ontdekt dat ik ook een boysmom ben, ons sterrenkindje was ook een jongetje. Ik had zoveel meisjes namen waar ik verliefd op was, maar jongensnamen zo moeilijk 😝 ik werd altijd aangetrokken tot de meisjes kleren. Maar begrijp me niet verkeerd, super blij ook met een jongetje 💙
10 maanden geleden
Officieel ook een boys mom! Aangezien ik al van in het begin van de zwangerschap ‘hij’ zeg tegen de baby, ben ik wel blij dat dit klopt. Nochtans voor de zwangerschap had ik geantwoord ‘ik wil liefst een meisje’. Gek hè? De naam zijn we al aan uit, aangezien we een jaar de tijd gehad hebben tussen ‘we beginnen te proberen ‘ en de effectieve positieve test. 🙈🧸
10 maanden geleden
Reactie op MiniYouMe
Hier pas 4/2 voor de nipttest. Ik heb al een zoon vn 6 waardoor ik vree hoo ...
En, weet je het ondertussen?
Ik had gehoopt op een meisje, van zodra de gynaecoloog zei dat ze dacht n meisje was ik super blij maar toch ff verward dat het geen jongetje was.
Nu zegt de NIPT toch jongetje en moet ik echt ff de tijd nemen om te schakelen/rouwen om mijn meisje… (had beter niks gevraagd aan de gynaecoloog 🤪)
Ik heb al n zoontje en n dochtertje dus zowiezo wel heel blij maar had ergens graag 2 dochters gehad! Uiteraard ook heel blij met het jongetje op komst maar ik denk dat het ook wel belangrijk is de gevoelens er te laten zijn en niet weg te duwen
10 maanden geleden
Ik mag me aansluiten bij de ‘boysclub’ 🩵. Ik heb al een zoontje van 10 en nu komt er een 2de mannetje bij. Ik had echt het gevoel dat het een meisje ging zijn en heb het echt moeten verwerken. Wij willen geen kindjes meer hierna dus ik moest ergens wel een verlangen loslaten. Ik ben een zeer meisje meisje type en vind broekkousjes en staartjes maken echt zo leuk. Of twinnen met je dochter. Maar goed ik ben heel gelukkig met mijn 2 boys. Mijn zus bevalt volgende maand van een dochter dus dat kan dan mijn prinsesje worden 😄💕.