22 Reacties

vorig jaar

Ik ben 35+ en hij ligt helaas nog in stuit.. ik heb wat oefeningen gekregen van de gynaecoloog dat wat kan helpen om hem te draaien

vorig jaar

Reactie op dilG

Ik ben 35+ en hij ligt helaas nog in stuit.. ik heb wat oefeningen gekregen ...
Ik mocht nog geen oefeningen doen omdat ik utrogestan moet nemen voor mijn baarmoeder te kalmeren. Ik hoop voor je dat hij snel mag draaien鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op maya206

Ik mocht nog geen oefeningen doen omdat ik utrogestan moet nemen voor mijn ...
je hebt opzich nog wat tijd hopelijk draait ie zo snel mogelijk ik duim mee voor je馃槝

vorig jaar

34 w lag die stuit en op 35 w lag die met hoofdje na beneden

vorig jaar

Op 30 weken lag de kleine met het hoofdje al wat naar onder, maar totaal nog niet ingedaald, nog meer naar de zijnant toe. Gynae heeft er geen benaming bijgegeven, maar denk adhv de foto's eventueel een schuine ligging? Voor de gynae kon dat geen kwaad en hadden we nog tijd tot +- 34 weken om verder te draaien. Ben nu 33+2 & vind het heeeeel spannend, want moet pas op 36 weken terug gaan, dus hoop dat de kleine dan toch volledig gedraaid is 馃馃馃

vorig jaar

Reactie op naomigraven

Oh super!

vorig jaar

Reactie op Minnie96

Op 30 weken lag de kleine met het hoofdje al wat naar onder, maar totaal no ...
Hij ligt nog goed eh dus kans is groot dat het goed komt. Spannend hopen dat hij volledig draait!馃槃

vorig jaar

Reactie op maya206

Hij ligt nog goed eh dus kans is groot dat het goed komt. Spannend hopen da ...
Ja hij kan misschien ook meer tussen de dwarsligging en schuin ligging liggen.. ik weet het niet 馃檲 het hoofdje lag al "onderkant", maar links zo.. dus ja ik vind het echt superrrr spannend. Bij jou komt het ook helemaal goed 馃馃 ik duim 馃挋馃┓

vorig jaar

Ik ben morgen 36 weken en ze ligt ook nog in stuit.

vorig jaar

Reactie op V_2024

Ik ben morgen 36 weken en ze ligt ook nog in stuit.
En wat moet je verder doen?

vorig jaar

Reactie op maya206

En wat moet je verder doen?
De gynaecologe raadde eigenlijk niet echt iets aan. Liet wel vallen dat er oefeningen zijn. (Alles waarbij de schouders onder heuphoogte is) We zijn vorige maand wel met moxa therapie gestart. Maar voorlopig nog geen succes. Volgende week terug gynaecoloog en als ze dan nog zo ligt wordt er een uitwendige kering of keizersnede ingepland, maar wij zullen dan voor de keizersnede gaan.

vorig jaar

Bij mij 35w en ligt sterrenkijker, gynaecoloog zei dat hij nog kan draaien tot tijdens de bevalling

vorig jaar

Reactie op V_2024

De gynaecologe raadde eigenlijk niet echt iets aan. Liet wel vallen dat er ...
Oh een uitwendige kering vindt ik best wel eng 馃槪 ik duim mee voor je dat ze alsnog draait馃グ

vorig jaar

Reactie op dilG

je hebt opzich nog wat tijd hopelijk draait ie zo snel mogelijk ik duim mee ...
Dankje鉂わ笍

vorig jaar

Reactie op naomigraven

Wauuw super goed!

vorig jaar

Update: hij is van dwarsligging naar stuitligging gegaan 馃槄

vorig jaar

Reactie op maya206

Oh een uitwendige kering vindt ik best wel eng 馃槪 ik duim mee voor je dat z ...
Update: de keizersnede staat gepland hier

vorig jaar

Hier 37 w en in stuit. .

vorig jaar

Ik ben bijna 33+3weken ver en de baby ligt in onvolkomen stuit鈥oe elke dag wat spinning babies oefeningen en daarnaast zou osteopathie en acupunctuur kunnen helpen om de baby te doen draaien dus hier zijn deze behandelingen ook opgestart鈥opelijk helpt het om binnen 2 weken te horen te krijgen dat de baby gedraaid is anders word het een uitwendige kering馃珷

vorig jaar

Reactie op Shauni30

Hier 37 w en in stuit. .
En wat zijn de verdere stappen?馃檨