22 Reacties
vorig jaar
Op 30 weken lag de kleine met het hoofdje al wat naar onder, maar totaal nog niet ingedaald, nog meer naar de zijnant toe. Gynae heeft er geen benaming bijgegeven, maar denk adhv de foto's eventueel een schuine ligging?
Voor de gynae kon dat geen kwaad en hadden we nog tijd tot +- 34 weken om verder te draaien. Ben nu 33+2 & vind het heeeeel spannend, want moet pas op 36 weken terug gaan, dus hoop dat de kleine dan toch volledig gedraaid is 馃馃馃
vorig jaar
Reactie op maya206
Hij ligt nog goed eh dus kans is groot dat het goed komt. Spannend hopen da ...
Ja hij kan misschien ook meer tussen de dwarsligging en schuin ligging liggen.. ik weet het niet 馃檲 het hoofdje lag al "onderkant", maar links zo.. dus ja ik vind het echt superrrr spannend. Bij jou komt het ook helemaal goed 馃馃 ik duim 馃挋馃┓
vorig jaar
Reactie op maya206
En wat moet je verder doen?
De gynaecologe raadde eigenlijk niet echt iets aan. Liet wel vallen dat er oefeningen zijn. (Alles waarbij de schouders onder heuphoogte is) We zijn vorige maand wel met moxa therapie gestart. Maar voorlopig nog geen succes. Volgende week terug gynaecoloog en als ze dan nog zo ligt wordt er een uitwendige kering of keizersnede ingepland, maar wij zullen dan voor de keizersnede gaan.
vorig jaar
Bij mij 35w en ligt sterrenkijker, gynaecoloog zei dat hij nog kan draaien tot tijdens de bevalling
vorig jaar
Ik ben bijna 33+3weken ver en de baby ligt in onvolkomen stuit鈥oe elke dag wat spinning babies oefeningen en daarnaast zou osteopathie en acupunctuur kunnen helpen om de baby te doen draaien dus hier zijn deze behandelingen ook opgestart鈥opelijk helpt het om binnen 2 weken te horen te krijgen dat de baby gedraaid is anders word het een uitwendige kering馃珷