14 Reacties
13 dagen geleden
Ik heb dit ook, en ik had dit zowel bij mijn eerste als nu bij mijn tweede 😩 ik probeer mij er echt van af te leiden en bezig te zijn met andere dingen want het kon mij echt depressief maken.
Ik ben vorige week begonnen met buiten te gaan wandelen met de baby of het hele gezin, en ik probeer dat elke dag te doen klinkt stom maar mij helpt het wel 😊
13 dagen geleden
Ik heb dit ook! Maar ik het ook constante angst dat haar iets overkomt. Stom voorbeeld: de co sleeper staat langs mij maar dat is ook aan de deur. Als je de slaapkamer binnenkomt, ben je dus als eerste aan de co sleeper. Heb dus gigantische angst voor Inbrekers bijvoorbeeld die dan als eerste bij haar zouden zijn als ze op de kamer komen 🤣🙈 ik kan soms echt lachen met mezelf maar dat zijn dingen die me bezighouden als ik niet kan slapen. Heb voorlopig geen tips. Mijn vriend weet ervan en ik kan hierover met hem babbelen ...
11 dagen geleden
Ik heb dit ook enorm. Ik kom de laatste tijd op sociale media veel tegen over baby- handel, verkrachting,.. . Was er dagen niet goed van. Hoe kan iemand zo een klein mensje iets aandoen... Mijn vriend kan dit enorm relativeren, dus als ik mijzelf weer eens gek maak met die gedachtes deel ik die met hem en stelt hij mij wel gerust
11 dagen geleden
Reactie op Aagvd
Ik heb dit ook enorm. Ik kom de laatste tijd op sociale media veel tegen ov ...
Amai ja, ik ook! Ik zag ook iets op social media over kindermisbruik en ik heb echt zo hard gehuild, ik ben er inderdaad ook dagen niet goed van geweest.
Maar ik ben ook de hele tijd bang dat haar per ongeluk iets overkomt. Ik zie dan voor me dat ik haar laat vallen, dat ik haar hoofd ergens (hard) tegenaan stoot, dat ze door mijn schuld iets breekt, dat ze op één of andere manier stikt,...
Ik heb er zelfs nog met niemand over durven praten, dit is de eerste keer dat ik dat ik het "uitspreek" 😬 het is gelukkig wel al minder dan toen ze pas geboren was, maar het kan me soms toch echt bezighouden 😩🥺
7 dagen geleden
Reactie op maya206
Ik denk dat ik er echt depressief ben van geworden want kan niet meer genie ...
Oei dat is minder 😩 wanneer heb je je afspraak ? Praten helpt, maar kom ook buiten met je kleintje of alleen dat kan deugd doen.
Dikke knuffel ! 🤗
5 dagen geleden
Reactie op ikweethetniet
Oei dat is minder 😩 wanneer heb je je afspraak ? Praten helpt, maar kom oo ...
Ik heb vrij snel een afspraak gekregen gisteren mocht ik al langsgaan.. ik heb echt mijn verhaal kunnen doen een uur lang en het enigste wat ik te horen kreeg was “ja dat is normaal zulke angsten” en dat was het 😟
4 dagen geleden
Reactie op PaulienP97
Ik heb dit ook! Maar ik het ook constante angst dat haar iets overkomt. Sto ...
Als het een troost mag zijn..
Ik werk bij de politie en ben nog nooit een inbreker tegengekomen die de confrontatie aan gaat.. zelfs niet met een baby 😅 je mag op je 2 oren slapen.. is een beetje zoals spinnen.. mensen hebben zo schrik ervan maar eigelijk zijn de spinnen zelf veel banger.. 🤣
4 dagen geleden
Reactie op maya206
Ik heb vrij snel een afspraak gekregen gisteren mocht ik al langsgaan.. ik ...
Oei en heeft ze een volgende gesprek ingepland of ? Is het al wat beter ?