7 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op lorevdz
Ja wij! Gedaan op de leeftijd van 3 weken.
Goed meegevallen? Ons is het in het begin ook al aangeraden maar vond het zo extreem. Dochter is nu 14weken en hebben volgende week een intake. Ze hapt echt veel lucht tijdens het voeden 🥺
5 dagen geleden
Reactie op PaulienP97
Goed meegevallen? Ons is het in het begin ook al aangeraden maar vond het z ...
De eerste 2 weken er na waren pittig, daarna heel blij dat we het gedaan hebben! Had m’n dochter anders nooit aan de borst gekregen. Ook naar latere mondontwikkeling toe vonden wij het toch belangrijk.
2 dagen geleden
Reactie op babyvdb2023
Hierzo! Maar dat wist je al 😜
Ik vind het nergens meer terug🙈 wat was jou ervaring ook alweer? En hoe oud was je zoontje?
2 dagen geleden
Reactie op PaulienP97
Ik vind het nergens meer terug🙈 wat was jou ervaring ook alweer? En hoe ou ...
Het is pittig!
Opzich zo merkte hij er niks van, paar dagen wat meer krampen maar opzich..
Enkel de oefeningen zijn brutaal! Zeker op het begin.
Maar nu is hij zoveeeeel beter!
Ik kan nu echt genieten van Arthur! En niet na elke fles mezerie hebben!
Geef nu met plezier zijn eten 🥰
Hij is ook na een week beginnen doorslapen ! Dat was zaaaalig!
Hij was toen rond de 10 weken wat ook al laat is.
Nu is hij 16 weken.
2 dagen geleden
Wij hebben dit laten doen op 12 weken. Onze baby hapte enorm veel lucht en kreeg hierdoor enorm veel krampjes. Onze kinderarts stond hier zelf niet achter waardoor we even getwijfeld hebben. Uiteindelijk dan toch doorgezet en echt wat een wereld van verschil. Wij hebben gewoon een hele andere baby gekregen. Haar huilen is van 80% naar 20% gegaan en sinds de behandeling slaapt ze ook veel beter! Van de behandeling zelf heeft ze ook echt niet veel last gehad. De oefeningen opzich zijn natuurlijk niet super leuk om te doen, maar het is ook zeker niet zo erg als ik van te voren had gedacht. De oefening is snel gebeurd en ook hier merkte ik niet veel last bij mijn baby.