4 Reacties
vorig jaar
2de keer bevallen op materniteit MM gent en kan eigenlijk alleen maar positief zijn. Superveel hulp bij bevalling en nadoen op de kamer superlieve verpleegsters. Fantastische ontbijtkar 馃榿..
Ik gaf wel geen borstvoeding. Mijn keuze en nooit van iemand daar opmerking gehad of vraag of ik zeker was.
Ik gaf flesjes en ze hielpen gerust als mijn kleine ze niet onmiddellijk wou nemen of vroegen of ze zelf nog eens mochten proberen.
Jammer dat je een negatieve ervaring had. Als je er echt mee blijft zitten, kan je altijd nog dit laten weten denk ik. Kreeg je nadien in je app ook geen vragenlijst?
vorig jaar
Reactie op MD1985
2de keer bevallen op materniteit MM gent en kan eigenlijk alleen maar posit ...
Ja de ontbijtkamer was inderdaad super en de dame die erbij was ook! Het gaat me vooral over de zorg van de vroedvrouwen. kan me inbeelden dat het ook goed kan zijn, want onze laatste shift was een zeer vriendelijke. Maar met de vroedvrouwen/man ervoor (in totaal 4 dagen gelegen daar) was het totaal anders.
vorig jaar
Ik heb een beetje dezelfde ervaring maar dan in sint lucas. Vooral de oudere vroedvrouwen op de nacht (op materniteit, verloskwartier was perfect!) Vonden we erg onaangenaam. De tegenstrijdigheid heb ik ook zo ervaren, en vrees dat mijn borstvoeding zo ook gedeeltelijk start gemist heeft (is nooit helemaal goedgekomen). Ik denk dat er inderdaad te weinig personeel staat. Maar die eenduidigheid daar kunnen ze wel wat aan doen denk ik dus ik zou het terugkoppelen