6 Reacties
22 dagen geleden
Ik zou je sowieso niet teveel zorgen maken al. Er zijn oefeningen die je kan doen om je kindje te doen draaien en volgens mij is die nu nog zo klein dat die súper veel plaats heeft om te bewegen. Verandert dat niet vaak? De mijne is 19w en ligt schuin in de baarmoeder met de billen naar beneden, maar tegen mij hebben ze daar in elk geval nog niet over gezegd ☺️
22 dagen geleden
Reactie op auj
Mijn vorig kindje heeft tot week 36 in stuit gelegen, daarna toch nog uit h ...
Amai das ook lang hier zijde ze tegen mij vanaf dage 30 weeks over ga ga die stuit nie meer veranderen ik dacht whaat ik wil geen keizersnede 😱 heb daar zo enorm bang van. Dus ma idd even nie druk maken ben ook nog ma 18 weeks dus 😊
22 dagen geleden
Mijn dochter is nog gedraaid op 39 weken, 1 dag voor de bevalling 🤭 Ik zou me daar dus totaal nog niet druk in maken. En als je ziekenhuis er ervaring mee heeft kan je ook in stuit bevallen. Maar daar doen ze niet allemaal aan. Komt goed 😉
22 dagen geleden
Mijn dochter is nog gedraaid op 34 weken. Ik wist niet dat de ligging nu al een ding was… nu draaien die toch nog alle kanten op, nee? 🙈
21 dagen geleden
Bij mij is de kans op stuitligging groot aangezien bijna iedereen (bij mijn familie)in stuitliggen heeft geleden incl. mezelf 🙈 mij en de meeste hebben ze manueel gedraaid gehad wat blijkbaar best pijnlijk is maar beter dan keizersnede denk ik dan... Heb er dus wel schrik voor maar probeer me nu nog niet zo druk te maken, baby's kunnen not tot vlak voor de bevalling plots draaien 😊