9 Reacties

7 dagen geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap en voelde hem pas voor het eerst met 24 weken. Dat is echt wennen. Maar het komt dus wel ☺️

7 dagen geleden

Mijn placenta ligt ook vooraan, ik ben nu 19w en voel de baby nog niet… heel soms kleine plopjes in mijn buik

7 dagen geleden

Reactie op Yasiexo

Mijn placenta ligt ook vooraan, ik ben nu 19w en voel de baby nog niet… hee ...
Ik heb net hetzelfde .. hopelijk komen de echte stompjes rap 🤔

7 dagen geleden

Hier ook zelfde! Vorige zwangerschap kon ik zoveel voelen en nu nog niets... Geduld hebben denk ik, lastig 😬

7 dagen geleden

Mijn placenta lag vooraan, maar ik voel mijn kindje al vanaf 15w4d. Ondertussen 20w en ik voel hem meermaals per dag. Maar geen idee of de placenta nog vooraan ligt, dat weet ik volgende week pas 😝

5 dagen geleden

Reactie op aslt

Mijn placenta lag vooraan, maar ik voel mijn kindje al vanaf 15w4d. Ondertu ...
Voel je dat ook gewoon zo overdag? Of alleen als je rustig gaat liggen? Ben nu 17+2 en toch wel ongeduldig 🙈 mijn placenta ligt ook vooraan rechts. Hopelijk trekt dit later in de zwangerschap nog goed. Wil haar zo graag voelen 🥰

5 dagen geleden

Reactie op GezelligeAnemoon424906

Voel je dat ook gewoon zo overdag? Of alleen als je rustig gaat liggen? Ben ...
Heel de dag door, als ik lig of zit feller en beter, maar ik heb echt een HEEL beweeglijk mannetje. Super speciaal wel 🥰

4 dagen geleden

Ik weet niet hoe de placenta ligt is mijn 1ste zwangerschap maar zit nu op 19weken 2 dagen is het misschien normaal dat ik het kindje nog niet voel?

3 dagen geleden

Reactie op rammeke

Ik weet niet hoe de placenta ligt is mijn 1ste zwangerschap maar zit nu op ...
De meeste vrouwen voelen dot gemiddeld pas rond 20 weken bij een eerste zwangerschap kan dit zeker later zijn. Mijn vriendin voelde het pas rond 24 weken. Ik voel bijvoorbeeld nu mijn kindje ook nog niet.