7 Reacties

2 dagen geleden

Bij de eerste zwangerschap hebben we het gevraagd op de verjaardagen van de meter en de peter. Dat viel toen net na de 12 weken en dan was de verrassing ook groter. (Extra cadeau tussen de andere cadeautjes) Toen had ik zelf een kraskaart gemaakt en als ze ja zeiden kregen ze een gegraveerd glas met drankje (cava voor de meter, whiskey voor de peter) Bij mijn 2e zwangerschap nu, hebben we ook tot na de 12w gewacht. Mijn oudste broer tijdens een wandeling met een picknick (kistje met een glaasje en flesje drank met daarop de vraag) en de meter afgelopen week.( Kistje met droogbloemen en zeepjes met op de zeep de vraag) We kwamen terug van vakantie, hadden voor iedereen souvenirs bij en bij haar zat een extra pakje.

2 dagen geleden

Wij vragen het ze met de kerstdagen zal dan 26 w zijn 🥰extra cadeau voor hun 😃

2 dagen geleden

Reactie op Heididee

Wij vragen het ze met de kerstdagen zal dan 26 w zijn 🥰extra cadeau voor h ...
Wij gaan het dan ook doen.

2 dagen geleden

Ik heb het gevraagd aan 19wk aan de meter. Was voor mij een opluchting omdat ik haar veel zie en ik mezelf telkens moest inhouden. De peter kon dat weekend niet maar zien we niet zoveel. Dus normaal zo vlug mogelijk.
Wij hebben gewacht tot na de NIPT tot we het geslacht wisten en dan hebben we ze apart bij ons gevraagd en zo het geslacht aangekondigd met een roze kaarsje en daarbij een beertje met een T-shirtje aan of ze meter/Peter wilden zijn.

2 dagen geleden

Mijn zus wist al meteen dat ze meter werd, ik heb het haar dan officieel gevraagd nadat ik bekend maakte dat ik zwanger ben, op 16 weken. De tweede meter heb ik op 21 weken gevraagd omdat zij mee naar die echo ging ☺️

2 dagen geleden

Wij vragen beide Peters ook met Kerst. Mooiste cadeau wat ze kunnen krijgen 🎁🎄 ben dan 23 weken 🤰🏼