8 Reacties

22 dagen geleden

Ik drink transitthee voor het slapengaan van het merk kruidvat, is de enige die werkt (voor mij)

22 dagen geleden

Ik heb een tijd lang Lactulose moeten nemen. Ze hadden zelfs een klein lavement voor geschreven, maar dat heb ik uiteindelijk niet moeten gebruiken

22 dagen geleden

Reactie op MagaliP

Ik heb een tijd lang Lactulose moeten nemen. Ze hadden zelfs een klein lave ...
Jaa ik mag gaan wandelen trappen lopen appelsienen eten kiwi eten niks helpt daarom ben ook opzoek waardoor ik minder krampen heb

22 dagen geleden

Bij mij heeft ze muvicol aangeraden en kan je zo bij de apotheek zonder voorschrift krijgen

22 dagen geleden

Ik ben naar de apotheker geweest en die had me iets gegeven.

20 dagen geleden

Hoihoi, ik gebruik zwangerschapsvitaminen waar goede bacteri毛n inzitten voor je darmen en deze helpen heel goed. Geen last van mijn darmen of pijn. Als ik echt slecht naar de wc kan neem ik smorgends een schep sojavezels in water en laat 2 min eerst inweken om daarna op te drinken. Je moet vlak daarna een glas water drinken en daarna kan ik de dag zelf meestal nog naar het toilet. Dit doe ik meestal 2 dagen na elkaar en dan is het meestal weer even goed. Hopelijk help ik jullie hiermee ! 馃グ

20 dagen geleden

Reactie op Swindelss 馃┓

Hoihoi, ik gebruik zwangerschapsvitaminen waar goede bacteri毛n inzitten voo ...
Dit zijn de vitaminen 馃グ

20 dagen geleden

Voel je die darmkrampen ook zo laag? Ik voel ze zo laag, maar dat is zo vreemd, want ik veronderstel dat mijn darmen nu hoger liggen?