7 Reacties

één dag geleden

Heeft de gynaecoloog gezegd dat dit te weinig is? Volgens de app van Zwangerschap+ zit de baby mooi op gewicht. (Aan 20 weken rond de 330 gram/21 weken aan 400 gram)

één dag geleden

Ja dat hebben ze gezegd op een schaal van 100 kindjes staat hij op 11.. dus veel te weinig.. awel zag ik ook in de alp een artisjok.. 375 gr.. 🫣

één dag geleden

Ik zou me helemaal geen zorgen maken, het zit meer dan goed met dat gewicht en zélfs meer dan wat google aangeeft 20wk is tussen de 300-325gr. Heb trouwens via google een vroegere comment van op deze app gevonden waarbij enkele mama’s zeiden dat hun baby’s ook rond dat gewicht zaten en zelfs minder op 20wk. Maar ik kan je er niet in taggen helaas. En alles bleek perfect inorde te zijn bij hun… Dus maak je absoluut geen zorgen❤️💪✨

één dag geleden

Ik kan hier niet direct over meepraten. Ik heb geen zwangerschapdiabetes. Misschien dat de curve hierdoor anders is. Ben vandaag ook 20 weken en 4 dagen maar heb pas volgende week de 20-weken echo. Ik heb aan 18 weken een echo gehad. Dan woog ons meisje 222 gram en was volgens de gynaecoloog ideaal en hetzelfde als wat de app zei. Ik zou er niet direct mee inzitten en anders misschien morgen eens bellen naar de huisarts om het nog eens te bespreken?

één dag geleden

Vandaag 20 weken echo gehad en gewicht zit op 318 gram, ze heeft de curve laten zien en zat perfect op schema dus.. :)

één dag geleden

Ik moet nog gaan voor 20wk echo dus ik kan niet vergelijken. Maar ik heb info gekregen ivm suikertest omdat ik twijfel dit te doen en daarin stond dat baby’s bij zwangerschapsdiabetes net teveel kunnen wegen 🤷‍♀️🤔 Vind het dus bizar en tegenstrijdig. Ik zou me zeker geen zorgen maken of erop focussen. Het is enkel maar een schatting en iedereen is anders.

één dag geleden

Oeps.. ben 21 weken en 4 dagen bedoelde ik.. 🙊