1 Reacties

21 uur geleden

Persoonlijk hebben wij de Maxi-Cosi Fame gehaald met bijpassende 360 graden autostoel met SlideTech®-technologie. (Deze deal was samen te verkrijgen in de winkel). Wat ons aansprak was dus het autostoeltje, maar ook de ingebouwde ledverlichting (die je overigens via de app van kleur kan veranderen, voor en achter apart), en de Powerbank waar je je telefoon op kan aansluiten tijdens het wandelen. Ik zal bevallen in de wintermaanden, dus het zal al snel donker zijn in de avonden wanneer wij met de honden een wandeling moeten maken. Ook wonen de (schoon)ouders van mijn partner in Noorwegen en gaan wij nog zeer vaak vliegen tot bij hun. Goed voor de telefoon op te laden op de airport en het wordt daar al helemaal snel donker. We hebben de lichtjes getest in het donker. Ze zijn zeer zeker niet slecht. Verder ben ik echt niet de grootste persoon (143cm) en na het testen in de winkel, bleek de Maxi-Cosi het meest 'lengte-vriendelijk' te zijn t.o.v. de Joolz. Als ik het kapje omhoog deed van de Joolz, kon ik niet meer kijken waar ik stapte. Bij de Maxi-Cosi kon ik dat wel. Lengte makkelijker aanpasbaar. Hadden hiernaast ook eigenlijk geen zin om nog extra 50 euro bij te leggen om adapterstukjes aan te kopen, zodat onze Maxi-Cosi zogezegd op de Joolz buggy zou kunnen passen. Gewoon meteen het merk in 1 keer gehaald. Ziet er mooier uit ook vinden wij dan 2 verschillende merken op 1. Uiteindelijk zelfde prijs, maar ben toch blij met de Maxi-Cosi Fame van ons.