4 Reacties

21 dagen geleden

Ik zit zelf in een "rustige periode" zit thuis en ben op t gemakjes zonder stress, emoties soms wel eens op overdrive en heb ook wel last van banden pijn denk ik soms echt harde steken maar toch meer van onderen.. voor de rest ben ik blij in deze fase van de zwangerschap, zelf voel ik me niet echt heel zwanger omdat ik ze nog niet voel bewegen, hoop dat er daar vlug verandering in komt

21 dagen geleden

Reactie op Mommy22yearskiki

Ik zit zelf in een "rustige periode" zit thuis en ben op t gemakjes zonder ...
Ik word deze zaterdag 16 weken en heb ook niet echt het gevoel zwanger te zijn, ook idd omdat ik de baby niet echt voel ofzo. Af en toe buiten wat lichte menstruatie achtige zeurende pijn in de onderbuik voel ik dus ook niet echt iets

21 dagen geleden

Elke avond heb ik wat last van mijn buik, dan voel ik echt precies alles uitrekken en plaats maken 馃き voor de rest voel ik niets qua schopjes (voorliggende placenta) ik voel me soms echt zwanger als ik probeer mijn schoenen aan te doen 馃ぃ dat gaat plots moeilijker.

21 dagen geleden

Hey ik voel me smorgens super prima soms vergeet ik dat ik zwanger ben馃槄 Maaaaar dan vanav namiddag oeff pijn aan mijn rug en banden pijn zo moe en soms misselijk en af en toe maagzuur. Savond heb ik harde buik en mijn buik is gigantisch. En grommende buik dat geluid veronderstel ik de baby is? Heeeeeel soms soms voel ik de baby bewegen als ik op mijn rug lig. Aanh ik moet wel ook frequent naar toilet. Heb ook nog soms keer stekende pijn aan mijn boebies de ene dag rechts andere dag links. Sommige dagen gaan alsof ik niet zwanger ben en sommige dagen voel ik me echt hoog zwanger en voel veel symptomen echt raar馃お馃お Zijn er dames die veel zweten de laatste tijd? Ik wel veel meer dan ervoor... dat is een beetje ambetant馃ゲ馃ゲ