7 Reacties
2 dagen geleden
Heej 🥰 Wat een leuk bericht!
Nog altijd heel erg moe! Is best lastig. Misselijkheid valt gelukkig goed mee. Wel vervelende kwaaltjes zoals verstopte neus, pijnlijke borsten, rugpijn. Is wel nog allemaal te doen gelukkig.
Ik voel haar nog niet denk ik, ben erg ongeduldig 🙈 woensdag 18 weken. Hoop haar snel te voelen.
We hebben al de kinderkamer en een kinderwagen besteld. Ook al veel kleertjes. Nu de geboortelijst afmaken voor de Kerstcadeautjes 🎁 we hebben nog best veel nodig. Jullie ook? Gelukkig hebben we tijd tot april...
En bij u? 🥰
2 dagen geleden
Heey allemaal! Leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat!
Hier gaat het goed, helemaal geen last van iets gehad buiten een beetje vermoeidheid dus hopelijk blijft dit zo 🤞🍀
Eerste kindje, 18 weken nu. Soms denk ik iets te voelen maar ben niet zo zeker dus ga blij zijn als het iets duidelijker wordt 😅
Hier liggen al veel kleine spulletjes klaar die we van vrienden hebben gekregen maar grote aankopen zoals kamer of buggy nog niet gekocht.
Wij zijn ook nog onze woning aan het afwerken momenteel, volgende week krijgen we binnendeuren, zal handig worden met een kindje in huis 🫣🤣
2 dagen geleden
Hey allemaal hier gaat het goed bijna geen kwaaltjes alleen pijn in de bil voor de rest heb ik niks voel haar heel soms morgen 18 weken
Wij hebben de kamer al helemaal af en spulletjes hebben we ook al alles veel te vlug geweest met alles te gaan hallen al Mvg Karen
2 dagen geleden
Reactie op Ki_tje
Heey allemaal! Leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat!
Hier gaat het go ...
Oh heftig he! Wij zijn al paar jaar bezig aan onze nieuwbouw, nu de laatste loodjes en zo snel mogelijk afmaken! 🤞🏼 Heftig in combinatie, maar het moet woonklaar zijn voor ze komt 💖
Heel veel succes! X
2 dagen geleden
Hier ook niet zoveel last, de laatste 3 weken wat last aan de rug en heupen maar ga naar de kine daarvoor.
Wij verwachten onze meisjes begin april, normaal uitgerekend voor begin mei, maar worden zowiso vroeger ingeleid.
Wij hebben al de 2 bedjes, buggy, park, maxicosi en isofix, deel kleertjes. De lijst ligt ook al zo goed als vast, geboorte kaartjes zijn ook al bijna klaar enkel nog kiezen uit de top 3 😅, ook hebben wij al bijna alles voor de doopsuikers. De naamtjes laten we maken in december en de snoepjes gaan we gaan halen in januari, 😅
Ben graag voorbereid en vooral de kans is groot dat ik plots platte rust zal hebben met een tweeling of kans op vroeggeboorte dan hebben we ten minste alles in huis
2 dagen geleden
Reactie op GezelligeAnemoon424906
Oh heftig he! Wij zijn al paar jaar bezig aan onze nieuwbouw, nu de laatste ...
Ohja idem hier. 4j geleden begonnen met afwerking in de nieuwbouw maar beetje bij beetje afgemaakt. 😅 nu de laatste dingen om het huis zwangerschaps- (zoals een leuning aan de trap 🤣) en babyproof te maken en dan kunnen we verder aan de slag met verf en meubels voor de babykamer 😊
Jullie ook succes nog! Maar dat komt zeker goed 🍀