32 Reacties

10 dagen geleden

Ja helemaal klaar voor onze jongen🥰

10 dagen geleden

Ja. Wij zijn er ook uit! 😊

10 dagen geleden

Wij wisten het al voor we zwanger waren, als het een meisje ging zijn, en het is inderdaad een meisje ☺️

10 dagen geleden

Wij hadden al een naam voordat ik zwanger werd. Alleen een hele uitdaging om de naam nog even voor onszelf te houden 😅

10 dagen geleden

Wij hadden een naam, maar na het verlies van men vorig kindje, vonden we dit op een of andere manier niet meer gepast 🥲 nu komen we er niet aan uit

10 dagen geleden

Wilt iemand zijn jongens naam delen? Wij weten het nog niet.

10 dagen geleden

Reactie op BelKorn

Wij gaan voor victor met roepnaam vic🥰

10 dagen geleden

Ja wij hebben onze naam ook! 🩷

10 dagen geleden

Reactie op BelKorn

Als het een jongen was geweest was het bij ons Leon geweest

10 dagen geleden

Wij zijn 100% zeker van ons kleine meid haar naam 🩷

10 dagen geleden

Reactie op BelKorn

Wij krijgen een meisje, jongensnamen vind ik zo moeilijk! Wij hadden er altijd maar 1 naam opstaan en dat is Lenn (zo noemt ons eerste kindje) omdat mijn broer Lennert noemt 😊. Ik vind de naam Lou ook heel mooi voor een jongen, maar mijn partner niet. Voor de rest hebben we geen jongensnamen opgenoemd. Succes ermee!

10 dagen geleden

Wij krijgen een meisjes tweeling en weten ook al de namen. Voor we het geslacht wisten hadden we ook al enkele namen voor jongens: Finn, Ralph, Matthew, Logan

9 dagen geleden

Bij ons word het Morris 🥰

9 dagen geleden

Hier nog geen naam voor onze jongen. Wij zitten helaas nog niet op dezelfde golflengte 🙈

8 dagen geleden

Voor een meisje waren we er uit, maar het wordt een jongetje 🥰 we waren het over 2 jongensnamen eens die we leuk vonden maar nu vindt mijn vriend die ineens allebei niet meer goed, terwijl het in mijn hoofd nu echt eentje van die gaat/moet worden, ik zat er al helemaal in 🙈😂 ach, we hebben nog even tijd (hopelijk kan ik hem nog terug overtuigen 😉🤣)

8 dagen geleden

Wij hebben een naam 🩵maar toch af en toe nog twijfel omdat we de naam precies toch hier en daar tegenkomen...

8 dagen geleden

Wij hebben onze naam ook al gekozen 🩵

8 dagen geleden

Ons meisje zal Chloé noemen ☺️

8 dagen geleden

Een jongetje : Emilio Meisje geraken we nie echt uit maar verlopig op nr 1 Noémie

8 dagen geleden

Hier ook volledig beslist hoe onze kleine meid gaat noemen. Vooral de betekenis is voor mij erg belangrijk. Vermits het mijn tweede meid is (alleen staande mama) koos ik voor een naam met als betekenis “doel, verlangen, zusje” wat helemaal past van hoe mijn oudste dochter en ik onze kleine meid zien 🥰