Net de 20w echo gehad op 21w. Mijn mannetje is goed groot (weegt al 480 gram) en zou lange beentjes hebben 🤩 Sowieso genetisch bepaald ook… dus helemaal geen probleem.
Helemaal goedgekeurd, had wat schrik voor zijn hartje omdat ik zelf een hartafwijking heb. Gelukkig was het bij hem helemaal in orde.
Op 28w wel een extra groeiecho, wegens Velamenteuze insertie van de navelstreng, maar daar moesten we ons geen zorgen over maken 🙏🏼
Nog dames met grote baby’s? ☺️
Hier een meisje! Op 20 weken en 5 dagen was ze 400g. Wat volgens de gynaecoloog bovengemiddeld is maar zeker nog oké. Ben heel benieuwd want heb al van verschillende mensen gehoord dat ze het gewicht niet altijd zo nauwkeurig schatten tijdens de zwangerschap, en dat het dus bij de geboorte soms wel een verrassing is 😅
Oh ik heb het gewicht of de lengte niet gehoord bij onze 20 weken echo 2 weken geleden zo jammer 😅 maar alles was in orde dat is het allerbelangrijkste 🩷👼🏽
Gisteren echo 21w3d en onze baby weegt 527g 😯 ook goed boven het gemiddelde blijkbaar!
Volgende echo op 29w zou betere indicatie geven of het effectief een stevig kereltje wordt of niet 😅
20w echo gehad toen ik 21w was.
511gr en 28cm groot. Lange benen. Vruchtwaterhoeveelheid oke, maar jammer genoeg positieve glucosetest,en dus zwangerschapsdiabetes