13 Reacties

12 dagen geleden

Wowo hoe leuk! Ik kijk hierdoor echt uit naar onze 20 weken echo 😁

12 dagen geleden

Hier een meisje! Op 20 weken en 5 dagen was ze 400g. Wat volgens de gynaecoloog bovengemiddeld is maar zeker nog oké. Ben heel benieuwd want heb al van verschillende mensen gehoord dat ze het gewicht niet altijd zo nauwkeurig schatten tijdens de zwangerschap, en dat het dus bij de geboorte soms wel een verrassing is 😅

12 dagen geleden

Ik had gisteren mijn 20weken echo. Op exact 20weken weegt ons ventje 325gram 🥰

12 dagen geleden

Ik heb de 20 weken echo pas 4/12 dan ben ik 21w2. Zo benieuwd.

11 dagen geleden

Afgelopen dinsdag 20 weken echo gehad op 20+1, en woog 360 gram ☺️

11 dagen geleden

Mijn 20weken echo gehad op 20+5 en baby woog 417 gram en zat mooi op de curve iets boven gemiddeld 🥰

11 dagen geleden

Hier pas echo 20w op 16 dec ben dan 21w

9 dagen geleden

Oh ik heb het gewicht of de lengte niet gehoord bij onze 20 weken echo 2 weken geleden zo jammer 😅 maar alles was in orde dat is het allerbelangrijkste 🩷👼🏽

9 dagen geleden

Reactie op Swindelss 🩷

Oh ik heb het gewicht of de lengte niet gehoord bij onze 20 weken echo 2 we ...
Bij mij stond dat in het verslag geprint samen met de functies en metingen van de baby, daarop kon ik het nog eens dubbelchecken

7 dagen geleden

Gisteren echo 21w3d en onze baby weegt 527g 😯 ook goed boven het gemiddelde blijkbaar! Volgende echo op 29w zou betere indicatie geven of het effectief een stevig kereltje wordt of niet 😅

7 dagen geleden

Reactie op Astriiiiids

Gisteren echo 21w3d en onze baby weegt 527g 😯 ook goed boven het gemiddeld ...
Ooh dan valt die van mij nog mee 😝 Ook afwachten tot die echo dan 💪

2 dagen geleden

20w echo gehad toen ik 21w was. 511gr en 28cm groot. Lange benen. Vruchtwaterhoeveelheid oke, maar jammer genoeg positieve glucosetest,en dus zwangerschapsdiabetes

één dag geleden

20+2 weken en hij is 350 g 🥰