5 Reacties

7 dagen geleden

De mutualiteit betaald als ik mij niet vergis toch bijna alles terug bij een 2 persoonskamer

6 dagen geleden

Mutualiteit komt inderdaad tussen. Maar of dit voldoende gaat zijn, dat weet ik niet. Ik zou zo snel mogelijk eens horen of je eventueel bij je mutualiteit geen bijkomende hospitalisatie kunt nemen. En wat deze dan dekt.

6 dagen geleden

Ik zou de zorgverzekering in NL informeren. Wie weet heb je toch nog een tegemoetkoming? Ik denk dan bv. als je op reis zou zijn en ziek wordt/bevalt, komen de meeste hospitalisaties ook tussen dacht ik. Wat misschien wel kan zijn is dat je de kosten eerst zelf moet betalen en achterna pas terugkrijgt. Indien niet, inderdaad zoeken of je ergens nog 1 kan vastleggen en situatie uitleggen.

5 dagen geleden

Normaal komt je mutualiteit wel tussen in de kosten. Je gaat alleen geen 1persoonskamer kunnen nemen, want daarin komt de mutualiteit niet tussen. En die kosten lopen behoorlijk op. Ik zou zeker navraag doen bij je mutualiteit, maar ook in je ziekenhuis waar je wil bevallen kan je een kostenraming laten opstellen.

3 dagen geleden

Ik had dit ook voor… ik was toch eventjes in paniek! Ik ben ten rade gegaan bij de CM en ik ben binnen de 3 maand verzekerd. Weliswaar voor een tweepersoonskamer. Als je toch een eenpersoonskamer neemt kunnen de kosten enorm oplopen. Ik zou me idd informeren bij je ziekenfonds en dat komt wel goed dan! Succes!