14 Reacties
4 dagen geleden
Baby@gaverzicht , we zagen meteen dat ze daar heel wat dingen op stock hadden wat we wilden ook van kleur enzo. Ook qua vriendelijkheid voelden we ons onmiddellijk op ons gemak
4 dagen geleden
Wij gaan die bij baby deals doen. Omdat er veel keus aanwezig is in de winkel. De babykamer en koets hebben we daar ook gekocht. In Babydeals (Babydump) Nederland zijn nu met black friday ook goede kortingen, vooral bij de buggy's. Wij hebben vandaag de maxi cosi fame daar gekocht als je de 3 in 1 set kocht kreeg je de 360 adapter die je kunt uittrekken er gratis bij. Gehele prijs 1499.
We zijn ook naar dream baby geweest maar we vonden de keuze in de winkel beperkt. Men neef heeft pakske genomen, hij was hier minder blij mee omdat de spullen niet op tijd geleverd waren.
Ik weet zelf niet wat het beste is.
4 dagen geleden
Reactie op YanaBr
Ik maak een onafhankelijke les bij pakske online
Dan kan ik kiezen wat ik ...
Ik vond deze ook wel interessant maar juist jammer dat de koper dan zelf de ophaling enzo moeten doen, vooral voor artikelen dat je graag al zou hebben tegen dat je terug thuis komt na de bevalling. Daarom hebben wij daar dan niet voor gekozen. Kan zijn dat we het ook niet grondig bekeken hebben hoor 🤭
4 dagen geleden
Reactie op GoedhartigeDennenappel923653
Ik vond deze ook wel interessant maar juist jammer dat de koper dan zelf de ...
Mensen bestellen gewoon de spullen bij de originele verkoper zoals bol.com of andere sites en dan zetten ze der het adres van leveren op dat ze willen he, kan evengoed uw adres zijn
Ze moeten alleen niet vergeten het van de lijst af te vinken
4 dagen geleden
Wij hebben onze lijst bij de gele flamingo. Omdat we het beide belangrijk vinden de kleine ondernemers te steunen. En we hebben hier super goede uitleg gekregen over alles wat we wilde weten. Ze maken echt veel tijd voor je om langs te komen in hun showroom. Plus je kan kiezen om de artikelen zelf als ouders op te halen of te laten verzenden naar je thuis zodat je alles snel in huis hebt
4 dagen geleden
Wij hebben ook Pakske 😊 heel handig ook om voor u zelf een lijst te hebben. En mensen kunnen kiezen of ze bijleggen of het cadeau zelf kopen. En dan kunnen ze kiezen of ze het bij hun of bij u laten leveren.
Enige nadeel is dat ge wel al van alles een keuze moet maken. Kan niet zeggen bv een speelboog zodat mensen zelf kunnen kiezen en dat ge u kunt laten verrassen. Maar op zich wel handig qua uitzoeken en opslaan.
4 dagen geleden
Reactie op GezelligeAnemoon424906
Wij hebben ook Pakske 😊 heel handig ook om voor u zelf een lijst te hebben ...
Ah en wij hebben aangegeven dat hetgeen aangegeven met ster (dus favoriet) we van te voren nodig hebben en de rest kan nadat ze geboren is.
4 dagen geleden
De grote stukken kopen we bij Babydeals, zit goed qua prijs, maar de site is verschrikkelijk… goed opletten want prijzen duurder op de lijst dan als je ze niet op de lijst ziet! Daarenboven werkt de site niet op zondag ( owv geloofsovertuigingen leggen ze dan alles plat). Wij hebben dus besloten de grote stukken via de babylijst daar te kopen (wel goed op de prijs letten!) en dan met pakske te werken voor op het babykaartje! :)
één dag geleden
Ik via Blabloom, owv hun ecologische en eerlijke aanbod. Zij hebben ook speelgoed en spullen waar ik zelf echt achter sta. Heb ook gewoon een lijst gelegd om er een te hebben. Eigenlijk heb ik alles al (gekregen of tweedehands gekocht), maar mensen die per sé iets willen kopen, mogen dan daarop kijken ☺️