13 Reacties

10 maanden geleden

Mag normaal gezien toch gwn ham is meestal gaar al :p

10 maanden geleden

Ja dat heb ik al meerdere keren gegeten 😝

10 maanden geleden

Waarom zou dit niet mogen?

10 maanden geleden

Ja lekker eet het regelmatig 😜

10 maanden geleden

Ik neem veggie ham voor de zekerheid :)

10 maanden geleden

Waarom zou het niet mogen? 🙈 Ik eet dat regelmatig. (Heb wel nooit rauwe ham) En de kaas wordt verhit dus kan ook prima als hij niet gepasteuriseerd zou zijn.

10 maanden geleden

Tuurlijk mag dat. Gekookte ham is helemaal geen probleem

10 maanden geleden

Gewone ham is toch gekookt dus voldoende verhit om koud op te eten ? En in croque monsieur is het sowieso nog eens warm en de kaas ook. Ik maak ze zelfs met gerookte ham zoals serrano en mozzarella. Ik eet dat veel te graag 😳

10 maanden geleden

Wat is er mis mee? Buiten dat varkensvlees niet het beste vlees is dat je kan eten

10 maanden geleden

Ja kijk mensen, ik ben zo in de war wat ik mag eten en wat niet🤷🏻‍♀️ dat ik het ook gewoon niet meer weet… in een andere groep raden ze gerookt en gekookt vlees ook gewoon af 😅

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

Ja kijk mensen, ik ben zo in de war wat ik mag eten en wat niet🤷🏻‍♀️ dat ...
Bij mijn eerste zwangerschap zei mijn gynaecoloog tegen mij: volg vooral niets van het internet en vertrouw je gevoel, denk logisch na. Als je het internet of apps volgt mag je amper iets eten. Enkel opletten dat je groenten en fruit goed wast. Vlees voldoende doorbakt. En als je straks graag blue eet zei ze, dan steek je hem een week in de vriezer en dan kan je hem rauw eten als je wil. Logisch nadenken bij bv gerookte zalm. Als je een pakje vers open doet en er van eet prima. Maar laat het geen 3 dagen open liggen in de frigo.

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

Ja kijk mensen, ik ben zo in de war wat ik mag eten en wat niet🤷🏻‍♀️ dat ...
Gekookt vlees mag je toch wel eten :0

10 maanden geleden

Reactie op pastelpaars

Gekookt vlees mag je toch wel eten :0
Ja dacht ik ook, maar dan begin ik te twijfelen😂