16 Reacties

3 maanden geleden
Hey wij hebben dit ook gehad via bol.com een babykamer besteld en dan 2 maand moeten wachten en
Het bedje is nog steeds niet geleverd :(... echt goed opletten waar je besteld

3 maanden geleden
Reactie op Mommy22yearskiki
Hey wij hebben dit ook gehad via bol.com een babykamer besteld en dan 2 maa ...
Oh nee wat rot... Denk je dat je je geld gaat terugkijken van Bol? Wij gaan ons geld terugkrijgen maar blijkbaar heeft de winkel zelf een voorschot betaald aan Bopita en dat gaan ze zelf niet terugkrijgen... Hopelijk werkt Bol beetje mee 🤞

3 maanden geleden
Reactie op Naomi_VN
Oh nee wat rot... Denk je dat je je geld gaat terugkijken van Bol? Wij gaan ...
Ze zeggen steeds dat ze het bedje nog zullen leveren dus ik hoop het echt maar is niet normaal dat je eerst een maand moet wachten op de kast en commode en dan terug een maand later het babybedje pas komt😆😅

3 maanden geleden
Reactie op Janehof
Omg ik maar denken waarom reageren ze niet 😭😭 700 euro lichter. Iemand en ...
Als je rechtstreeks hebt besteld bij Bopita vrees ik ervoor... Ik ken niet veel van hoe een faillissement werkt bij een bedrijf, beste is hopen dat een ander bedrijf het overneemt en verderzet. Als je besteld hebt bij een derde partij zoals Bol misschien daar contact opnemen of annuleren? Succes 😢

3 maanden geleden
Wij zijn ook 1300 euro lichter en kunnen fluiten naar de babymeubels en box 😕 tip die we van rechtsbijstand kregen is om een vordering in te dienen bij de curator en dan kun je mogelijk (over 1-1,5 jaar) iets terug verwachten als er nog geld over is maar de kans is natuurlijk minimaal dat je wat terugkrijgt. Zuur!

2 maanden geleden
Reactie op Janehof
Omg ik maar denken waarom reageren ze niet 😭😭 700 euro lichter. Iemand en ...
Je moet contact op nemen met hun advocaat die zal je op de lijst zetten voor geld terug geven (als dat ooit gaat gebeuren)