16 Reacties

3 maanden geleden

Hey wij hebben dit ook gehad via bol.com een babykamer besteld en dan 2 maand moeten wachten en Het bedje is nog steeds niet geleverd :(... echt goed opletten waar je besteld

3 maanden geleden

Reactie op Mommy22yearskiki

Hey wij hebben dit ook gehad via bol.com een babykamer besteld en dan 2 maa ...
Oh nee wat rot... Denk je dat je je geld gaat terugkijken van Bol? Wij gaan ons geld terugkrijgen maar blijkbaar heeft de winkel zelf een voorschot betaald aan Bopita en dat gaan ze zelf niet terugkrijgen... Hopelijk werkt Bol beetje mee 🤞

3 maanden geleden

Bedankt voor de waarschuwing!

3 maanden geleden

Reactie op Naomi_VN

Oh nee wat rot... Denk je dat je je geld gaat terugkijken van Bol? Wij gaan ...
Ze zeggen steeds dat ze het bedje nog zullen leveren dus ik hoop het echt maar is niet normaal dat je eerst een maand moet wachten op de kast en commode en dan terug een maand later het babybedje pas komt😆😅

3 maanden geleden

Ik zou klacht proberen indienen via testaankoop hiervoor, misschien kunnen zij ergens tussen komen zodat je alles wel netjes terug krijgt betaald…. 😕

3 maanden geleden

Wij hebben voor 456 euro besteld op Bopita op 22/12 en nog niks gehoord 🥺. Heb net een mailtje gestuurd, maar zo te horen mogen we er niet te veel van verwachten...

3 maanden geleden

Omg ik maar denken waarom reageren ze niet 😭😭 700 euro lichter. Iemand enig idee hoe ik mijn geld terug krijg?

3 maanden geleden

Reactie op Janehof

Omg ik maar denken waarom reageren ze niet 😭😭 700 euro lichter. Iemand en ...
Als je rechtstreeks hebt besteld bij Bopita vrees ik ervoor... Ik ken niet veel van hoe een faillissement werkt bij een bedrijf, beste is hopen dat een ander bedrijf het overneemt en verderzet. Als je besteld hebt bij een derde partij zoals Bol misschien daar contact opnemen of annuleren? Succes 😢

3 maanden geleden

Reactie op Naomi_VN

Als je rechtstreeks hebt besteld bij Bopita vrees ik ervoor... Ik ken niet ...
Nee heb rechtstreeks besteld omdat die dan sneller zou komen😭 inmiddels wacht ik al 4 maanden. Pfff wat erg

3 maanden geleden

Reactie op Janehof

Nee heb rechtstreeks besteld omdat die dan sneller zou komen😭 inmiddels wa ...
Dan vrees ik ervoor 😔

3 maanden geleden

Wij zijn ook 1300 euro lichter en kunnen fluiten naar de babymeubels en box 😕 tip die we van rechtsbijstand kregen is om een vordering in te dienen bij de curator en dan kun je mogelijk (over 1-1,5 jaar) iets terug verwachten als er nog geld over is maar de kans is natuurlijk minimaal dat je wat terugkrijgt. Zuur!

3 maanden geleden

Wij hebben hier in november een box besteld, zou normaal gezien in week 6 geleverd worden. Ben benieuwd of wij als kopers nog iets van ons geld gaan terug zien..

3 maanden geleden

Hier ook 470 euro kwijt.. bed moest nog geleverd worden in december en toen beloofden ze dit te doen in week 4 van dit jaar.. niet dus🥹🥹🥹🥹

3 maanden geleden

Reactie op Janehof

Nee heb rechtstreeks besteld omdat die dan sneller zou komen😭 inmiddels wa ...
Dat is wel lang. Wij hebben vorig jaar in november bij Bopita besteld en hadden het binnen 1 week binnen. Het waren wel meubels die ze op voorraad hadden.

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Omg ik maar denken waarom reageren ze niet 😭😭 700 euro lichter. Iemand en ...
Je moet contact op nemen met hun advocaat die zal je op de lijst zetten voor geld terug geven (als dat ooit gaat gebeuren)

2 maanden geleden

Hoezo kan je nog steeds op hun website iets bestellen?