24 Reacties
2 dagen geleden
Hier voor de derde keer mama maar voor het eerst ligt de placenta niet vooraan. Ik ben hier ook al enorm geschrokken van hoeveel de baby beweegt en hoe sterk hij is. Dat was bij de andere twee zwangerschappen nooit het geval. Maar de gynaecoloog zei dat dit ook normaal is dusja. Ervaring zegt niet alles blijkbaar 😅
2 dagen geleden
Hier ook! Elke keer ik rustig ergens zit, begint ze te stampen 😅 ‘s nachts niet zo aangenaam, en dat nu al
2 dagen geleden
Ik ben eigenlijk wel jaloers 🙈 ben woensdag 20 weken en denk dat ik heel lichtjes iets gevoeld heb, maar nog niet heel fel. Mijn placenta ligt helaas wel vooraan. Hopelijk voel ik haar binnenkort wel overduidelijk 💖
2 dagen geleden
Hier voor de 1ste keer mama en sochtends en savons als ik lig is het soms ook hevig dat ze schopt, dat ik ook al soms het heb kunnen voelen met mijn hand :) soms
Ook heel zachtjes
2 dagen geleden
Reactie op Mommy22yearskiki
Hier voor de 1ste keer mama en sochtends en savons als ik lig is het soms o ...
Ben 18 weken 3 dagen
2 dagen geleden
Reactie op NinaSmets
Hoe ver ben je? Ik voel het echt al hard, en ik schrik echt elke keer 😂
22 weken. Ik schrik er ook van. Binnen een paar weken gekneusde ribben denk ik soms 😅
één dag geleden
Ik ben 21 weken en ik heb haar voor de eerste keer gevoeld vorige week. Mijn placenta ligt vooraan maar de gynaecoloog schrok al 2x van de echo’s omdat de baby heel hevig beweegt 😂 dus ik geniet nu nog heel hard van de kleine plopjes die ik voel, want binnenkort zal het een ander gevoel zijn ☺️😅
één dag geleden
Ik verschiet er ook enorm van, ik heb een voorliggende placenta dus ik dacht dat gaat wel even duren... Ben nu 20+3 weken en voelde hem plots 2 weken op een woensdag en dat is niet meer gestopt 🤣elke dag sterker en sterker en helaas heeft hij intussen mijn blaas gevonden om als boksbas te gebruiken 🤭
één dag geleden
Hier wel een voorliggende placenta en mijn baby is heel actief en kan serieus hard schoppen. Ik voel het sinds 15w4d en sindsdien is het enkel toegenomen. Nu 22w4d en ik voel hem dagelijks ☺️ Heeft ook echt vaste momentjes! Om 7u of om 9u, rond 11u30, rond 15-16u, rond 19u en om 21u is hij heel erg actief 😝
Ik vroeg aan mijn gynaecoloog of het normaal was dat ik hem zo fel voelde met de voorliggende placenta en zij zei dat dit zeker kon, dat het bij iedereen anders is ☺️
één dag geleden
22w4d en ook al enorme bewegingen. De voorbije weken was het enkel ‘s avonds als ik rustig in de zetel/bed lag maar nu doorheen de dag voel ik haar ook al goed schoppen. Ik heb ook al filmpjes kunnen maken dat je ze langs buiten ziet stampen dus zo hard is het al 😅 ‘S avonds blijft het nog het hardste wat heel ambetant is om in slaap te vallen. Ik kan dan zo zeggen van ‘stopt nekeer met schoppen’ en mijn partner zegt dan dat hij niets aant doen is 🙈 wasn’t talking to you haha