10 Reacties
10 maanden geleden
Ik heb prijs gevraagd en dat was 2700. Wel met catering dus dan geef je het eigenlijk volledig uit handen
10 maanden geleden
Wij hadden bij ons eerste kindje geen babyborrel, maar ik vond het niet chill om anderhalve maand bezoek te ontvangen 😅 dus deze keer doen wij het ook!
Nog geen idee van de prijs.. maar aantal mensen zal zowat hetzelfde zijn dus ik volg even mee 😊
Wij huren een zaaltje voor €140
Dranken zijn €1,20 voor frisdrank, €2 voor zwaar bier,…
Wij willen qua eten gewoon cake taart donuts, eventueel belegde broodjes…
10 maanden geleden
Wij huren een zaal voor €175. Dranken moeten we van daar afnemen (en zijn heel democratische prijzen). behalve wat ze niet hebben. Vb.: cava, wijn, speciaalbieren mogen we zelf voorzien.
Wij gaan een dessertenbuffet voorzien, dus alles zelf maken.
Geen idee wat de totaalprijs zal zijn, maar alleszins goedkoper dan een all-in formule.
10 maanden geleden
Wij hebben vorig jaar de communie gehad van onze dochter , wij hadden toen ongeveer 30 man ( zonder kindjes ) met apero , voorgerecht , hoofdgerecht & nagerecht. Tot 19:00 all-in en nadien elk drankje betalen. Wij hebben nogal een companie die graag drinkt & onze factuur was toen 2500€
Nu geven we op dezelfde locatie een babyborrel. Deze keer niet aan tafel maar aan hoge tafels een hele namiddag apero met all-in drank voor 150-200 man. Ben ook eens benieuwd naar de offerte nu 🥲
10 maanden geleden
Ik denk dat er veel afhangt hoeveel je zelf zou doen. Als je alles uit handen geeft gaat het je veel meer kosten dan als je dingen zelf doet. Wij gaan een babyborrel geven in een zaal, met a volonte drank en dessert (3u lang) en betalen daarbij €40 per persoon. Afhankelijk hoeveel volk je vraagt loopt het al rap op. Wij kiezen voor ons eigen gemak en daar betaal je natuurlijk wat meer voor. Maar het is echt ieder zijn eigen keuze hoe je het invult.
10 maanden geleden
Reactie op LenkaVB
Wij willen ook zo min mogelijk zelf doen 😅
Dan zou ik als tip geven eens alle feestzalen in jouw buurt op te zoeken. Vele hebben een babyborrel formule en vaak zie je daar al de prijs waardoor je een berekening voor jezelf kan maken ☺️