15 Reacties

11 dagen geleden

Ja, het “echte” gevoel komt meestal pas na 20 weken hebben ze tegen mij verteld

11 dagen geleden

Ik voel nog helemaal niets 🥲

11 dagen geleden

Reactie op ShariVDB97

Ik voel nog helemaal niets 🥲
Ik weet ook niet zeker als ik hem vorige week echt gevoeld heb, denk van wel. Mijn darmen maken wel veel lawaai/bewegen veel. Ben ook niet de magerste, dus dan is dat sws moeilijker om te voelen denk ik. Heb pas binnen dik 2 weken de 20w echo. Is nog zo lang😔

11 dagen geleden

Denk dat het heel normaal is, ik hoop of denk ook soms iets te voelen maar eigenlijk kan ik geen enkele keer zeggen of het wel de baby is wat ik gevoeld heb 😅😅 maar hopen dat we vanaf 20w duidelijker voelen, hij/zij wordt ook elke week sterker he 😁 maar ik begrijp het! Dat wachten is zo moeilijk he! Mijn 20weken echo staat pas op 22/23 weken gepland dus moet ook nog 4 weekjes geduldig zijn 🫣😅

11 dagen geleden

Reactie op Anischa1998

Ik weet ook niet zeker als ik hem vorige week echt gevoeld heb, denk van we ...
Ik ook! Hangt er ook immens van af waar je placenta ligd blijkbaar

11 dagen geleden

Ik had ook al plopjes maar dan op reis voor 3 weken en niets meer gevoeld. Bij afspraak gynae zag alles er goed uit. Af en toe denk ik iets te voelen maar het lijkt niet op wat mijn mama of andere vrouwen vertellen over het gevoel van ‘vlindertjes’. Bij mij is het niet pijnlijk maar het voelt ook niet zachtaardig zoals zij het verwoorden 😅 Ik probeer er mij niet ongerust over te maken en zeg dan gewoon ‘het is een rustige baby’ 😁 Al denk ik dat dit helaas een droom zal zijn 🤣

11 dagen geleden

Ik ben 17 weken nu en mijn eerste zwangerschap en elke keer als ik iets eet voel ik wel heel veel plopjes echt alsof ze slaat ofzo vlug, soms echt een raar gevoel, vind het zelf eng dat ik het nu al zo goed kan voelen en ze zo actief is.. mss eens iets met veel suiker eten en dan op uw rug plat liggen dan voel ik haar heel erg!

11 dagen geleden

Ik heb een doppler gekregen van mijn bestie. Ik hoor elke avond mijn kleintje. Ik twijfelde of ik de baby voelde of niet. Dus ik die doppler gebruikt en idd was het kleintje die beweegt.

11 dagen geleden

Kan het zijn dat je een voorliggende placenta hebt? Ik ben 17 weken en voel ook nog niets, maar volgens de gynaecoloog volledig normaal, omdat de placenta echt wordt gezien als een kussentje waardoor je de bewegingskes minder goed voelt. Mss kan het dat zijn? Ik was ook heel erg onzeker, maar gisteren dan een echo gehad en loopt gewoon prima. Beweegt veel, maar voel niets😂

11 dagen geleden

Reactie op Saar970

Kan het zijn dat je een voorliggende placenta hebt? Ik ben 17 weken en voel ...
Ik weet (nog)niet waar mijn placenta ligt. Heeft de gynaecoloog nog niets van gezegd.

11 dagen geleden

Reactie op Saar970

Kan het zijn dat je een voorliggende placenta hebt? Ik ben 17 weken en voel ...
Ik heb een achterliggende placenta en een zeer actief kind volgens controles de gynaecoloog en vroedvrouw, met de dopler bij de vroedvrouw hoor je ook heel veel beweging maar voel daarbij helemaal niks dus zou me eigenlijk niet ongerust maken over nog niks voelen 😅 Ik moet wel zeggen ik heb al heel mijn leven veel last van mijn darmen waarvan ik vanalles voel waardoor ik ook geen verschil kan maken tussen darmen of kind 🙈😅

11 dagen geleden

Ik ben nu 21 weken en kan nu pas duidelijk zeggen dat ik ons kleintje voel. Ik voelde ervoor heel af en toe iets, maar kon een week tussen zijn. Het komt wel dat gevoel 😊 ik begin ook kleine bewegingen op mijn buik te zien

11 dagen geleden

Ik voel ons kleintje sinds 16 weken.. op de echo toen was het heel duidelijk dat het heel actief was dus volgens gynaecoloog zeker goed mogelijk. Ik heb ook wel een doppler die ik af en toe gebruik, en vind dat wel een aanrader. Zeker als je je kindje nog niet echt voelt..

11 dagen geleden

Ik had gisteren de 20 weken echo en de eerste vraag die men gynaecoloog stelde was of ik de baby voelde, dit is nog niet het geval dus verzekerde ze me dat dit bij de eerste zwangerschap pas echt vanaf 20 weken is. Vanaf 20 weken moet je de baby dan wel echt voelen blijkbaar

10 dagen geleden

Ik voel hem sinds deze week heel duidelijk bewegen. Daarvoor af en toe vaag, maar nu ben ik zeker! Als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik de schopjes af en toe. Heel raar gevoel haha🙈 ik ben nu 20w