8 Reacties

vor einem Jahr

Ik heb er van c&a en mamalicious en draag ze nu opnieuw bij m’n 2e zwangerschap. Heb er ook 2 op Vinted gekocht nu ik m’n maat weet om de prijs wat te drukken.

vor einem Jahr

Ik heb de skinny jeans broeken van de H&M van de mamalijn. Zit super goed

vor einem Jahr

Ik heb gekocht via shein.

vor einem Jahr

Reactie op vanessa19891

Ik heb gekocht via shein.
Is de kwaliteit wat oké van shein? Ook al veel mooie dingen gezien daar zoals blouses, maar twijfel of het er echt wel zo goed uit ziet in het echt.

vor einem Jahr

Ja valt wel heel goed mee naargelang de prijs. Wou geen dure dingen want ja je blijft het niet aanhouden he. Je moet altijd goed de recensies lezen en de foto's bekijken die de mensen daaraan koppelen

vor einem Jahr

Reactie op seelisch

Is de kwaliteit wat oké van shein? Ook al veel mooie dingen gezien daar zoa ...
Shein is wel helemaal niet duurzaam.. je weet gewoon dat daar geen goede praktijken gebeuren. Kinderarbeid, zeer laag loon, lange dagen... Ik krijg dat niet over mijn hart

vor einem Jahr

Reactie op AnnaVDE

Shein is wel helemaal niet duurzaam.. je weet gewoon dat daar geen goede pr ...
Ja daar heb je ook een punt en vandaar ik er ook nog nooit wat bestelde, maar anderzijds vraag ik me af hoe het dan bij andere winkels zit... Het is misschien minder geweten maar komt mogelijks ook voor bij veel andere gekende ketens.

vor einem Jahr

Reactie op seelisch

Ja daar heb je ook een punt en vandaar ik er ook nog nooit wat bestelde, ma ...
Ja bij andere precies hetzelfde is mij verteld. Is H&M Zara etc . Enige wat denk ik duurzaam is van ketens is c&a maar dat weet ik ook niet zeker.