Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een zwangerschapsbroek bij voorkeur een jeansbroek. Waar hebben jullie jullie kleding gehaald? Ik ben fan van de Levis skinny jeans en zou graag die stijl behouden, mits het buikje ruimte heeft om te groeien. Alvast bedankt voor jullie tips!
Ik heb er van c&a en mamalicious en draag ze nu opnieuw bij m’n 2e zwangerschap. Heb er ook 2 op Vinted gekocht nu ik m’n maat weet om de prijs wat te drukken.
Ja valt wel heel goed mee naargelang de prijs. Wou geen dure dingen want ja je blijft het niet aanhouden he. Je moet altijd goed de recensies lezen en de foto's bekijken die de mensen daaraan koppelen
Is de kwaliteit wat oké van shein? Ook al veel mooie dingen gezien daar zoa ...
Shein is wel helemaal niet duurzaam.. je weet gewoon dat daar geen goede praktijken gebeuren. Kinderarbeid, zeer laag loon, lange dagen... Ik krijg dat niet over mijn hart
Shein is wel helemaal niet duurzaam.. je weet gewoon dat daar geen goede pr ...
Ja daar heb je ook een punt en vandaar ik er ook nog nooit wat bestelde, maar anderzijds vraag ik me af hoe het dan bij andere winkels zit... Het is misschien minder geweten maar komt mogelijks ook voor bij veel andere gekende ketens.