8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg. Vind het super moeilijk. In de winkel geven ze ook wel wat raad.

één jaar geleden

Mijn 2de kindje nu. Ieder zijn bordten veranderen anders, maar mijn cupmaat bleef min of meer dezelfde. Ik zorgde wel voor een grotere taillemaat. Ik ben voor bh's gegaan die je aan de voorkant kon "openflappen". Zonder beugel vond ik aangenamer ook.

één jaar geleden

Ik ben elke zwangerschap direct een volledige cupmaat omhoog gegaan. De rest van de zwangerschap bleef dat stabiel tot ik stopte met borstvoeding. Ik heb een grote maat dus ik kies voor twee stuks met beugel. Voor na de bevalling heb ik er ook graag twee zonder beugel die ik s nachts kan dragen met pads in de eerste weken

één jaar geleden

Welke winkels raden jullie aan?

9 maanden geleden

Reactie op mamavpk1996

Ik heb de mijne aangekocht bij H&M en online bij Amy Addison. Beiden wel aanraders. Heb er ook al zien passeren op Zalando.

9 maanden geleden

Reactie op mamavpk1996

Gekocht bij primark

9 maanden geleden

bij eerste keer misschien naar een winkel gaan zoals Noppies. ik heb een zw BH gekregen van een vriendin en die is van Noppies, echt een hele fijne BH.

9 maanden geleden

Ik kocht er 2 via zalando, zo van die losse zonder voorgevormde cup en ook uit 1 stuk, dus niet met een sluiting op de rug. Nu 29 weken maar zou graag in februari of maart naar een speciaalzaak gaan voor advies en kijken welke maat ik nu heb. Zo een losse durf ik wel kopen online, maar wil graag ook een 'deftigere' met beugels en cup en daarvoor ga ik waarschijnlijk langsgaan bij Mamado in Roeselare. Heel wat van mijn bh's passen nog, mits zo een extra tussenstuk aan de sluiting. Het is vooral de omtrek bij mij die de laatste weken veranderd is waardoor mijn bh's meer knellen. Op 13 weken had ik totaal geen andere bh nodig, had ook geen pijn in de borsten.