Ik maak me wat zorgen, ik ben momenteel 24 weken zwanger en ben 20. Ik heb zelf een heel verleden waarbij ik psychische hulp nodig had en therapie heb gedaan. Zelf heb ik ook epilepsie ( combinatie pseudo en gewone ) omdat ik op mijn 15 onterecht door de jeugdrechtbank uit huis ben gehaald. Nu ben ik al langere tijd zeer stabiel en gaat eigenlijk alles zeer goed ziens ik uit mijn instelling ben, het ging daar juist niet goed met me. Waar ik wel achter ben gekomen is dat ze een M document hebben ingediend met allerlei leugens en fouten( waar ik me toch zorgen om maak terwijl ik bezig ben met de nodige dingen om te laten zien dat dat niet klopt) binnenkort heb ik een gesprek met OCJ en dit is mijn eerste kind ongepland en de vader is niet in beeld. Vanaf het begin dat ik zwanger ben is mijn instelling er niet blij mee en zeggen ze me dat het kindje van me wordt afgepakt en bij andere hulpverlening vertellen ze dat dat niet de bedoeling is. Ik zit hier heel dubbel omdat ik niet weet wat ik moet verwachten en bang ben voor de toekomst.
Het kindje heeft me een groot lichtpunt gegeven en ik heb me nu nog lange niet zo goed gevoeld maar dit geloven ze niet en denken dat ik doe alsof. Iemand ervaring met jeugdzorg bij ongeboren kind?