3 Reacties
één jaar geleden
Ik ben opvoedster in bijzondere jeugdzorg België en draag jongeren een groot warm hart toe. Misschien kan je te rade gaan bij een opvoeder die je vertrouwt? Misschien kunnen jullie samen op zoek gaan naar wat dit kan inhouden en wat je als tegen gewicht kan bieden.
Men zet echt hard in nu op baby’s bij hun mama te houden ipv te plaatsen. Dus misschien stellen ze een ambulante begeleiding voor, wat op zich niet slecht hoeft te zijn met een nieuw baby’tje op komst hè. Dit kan net iets leuk, positief zijn. Maar ik snap dat je ervaringen eerder naar zijn…
Ben je langer minderjarig verklaard? Want ik lees dat je niet meer in je instelling woont? Waarom zijn ze dan nog zo betrokken?
Je kan misschien ook eens raad vragen aan je vroegere jeugd advocaat.
Veel veel moed.
één jaar geleden
Reactie op Sssaarr
Ik ben opvoedster in bijzondere jeugdzorg België en draag jongeren een groo ...
Ik heb gesprekken met ze gehad maar hun zijn nu helemaal afgerond, ik ben er weg vanwege mijn zwangerschap maar best ook want daar ging teveel stress zijn maar alles wat daar gebeurde. Ik ben al naar een juridische dienst geweest en is nu wat afwachten tot na dat gesprek. 1 iemand van die instelling is nog betrokken omdat zij dat document heeft ingediend.
één jaar geleden
Reactie op babylove11
Ik heb gesprekken met ze gehad maar hun zijn nu helemaal afgerond, ik ben e ...
Ze willen vast het beste voor jou en de kleine. Dat kan voor jou anders overkomen. Maar als je rustig met de diensten in gesprek gaat en hen vertelt hoe hard je uitkijkt naar de kleine en hoe je die zal verzorgen, zullen de instanties hier ook oor voor hebben. En als ze iets laagdrempelig aanbieden van opvolging, mss handig om hier op in te gaan… al snap ik dat dit eng lijkt!