2 Reacties

2 maanden geleden

Mij hebben ze aangeraden om een jaar te wachten omdat de wonden goed moeten helen. Ik vermoed dat ze anders kunnen openscheuren als de baby groeit. (Ik ben wel een 2de keer met keizersnede bevallen) Ik raad je aan om naar de gynaecoloog te gaan en daar te vragen hoe het verder moet. Veel succes! 🤞🏼

2 maanden geleden

Mijn eerste was ook een keizersnede. Ze vertelde mij dat ik min 6 maand tot liefst een jaar moet wachten. Ongelukjes gebeuren maar wilde ze liefst vermijden. Doordat je nu snel weer zwanger bent kan het veel stress op je litteken geven. Je gaat harder opgevolgd moeten worden en bij het minste kwaaltje direct bellen. Zoals de mama hier al had vermeld is kans op openscheuren zeer groot. En ze willen spoedkeizersnede echt vermijden. Door zo snel zwanger te zijn mag je absoluut niet natuurlijk bevallen omdat je litteken nog niet goed genezen is. Dus dit kindje gaat met een grote kans ook met keizersnede gehaald worden. Waarschijnlijk gepland en dat doen ze op 38 w soms 37 hangt van je lichaam en kindje af. Veel succes en goede moed. Proficiat met je zwangerschap. Breng zeker je gynaecoloog op de hoogte 🥰