Hey!
Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje , vandaag 11 weken! Uitgerekend op 23/04.. en ik heb nog niet een super soepele zwangerschap gehad. Ik had voor de eerste echo al wat bloedverlies gehad. Eerste echo gehad en alles perfect in orde. Hartje horen kloppen, de week daarop was ik net 7,5 weken en had ik weer bloedverlies ben ik via de spoed binnen gaan daar hebben ze me niet kunnen helpen maar de dag erna wel op consultatie kunnen komen en wel terug een kloppend hartje gezien ( ze zei dat alles perfect in orde was)
Ik had nu afgelopen zaterdag weer 2x bloedverlies, gebeld naar mijn gynaecoloog en ze kan me maar zien op mijn geboekte afspraak ( dat is nu donderdagavond). Vanochtend stond ik op en heb ik al heel de dag buikkrampjes, geen bloedverlies meer gehad sinds zaterdag. Ik maak mij super veel zorgen, kan wel janken.. en ben mij stilaan aan het voorbereiden op het feit dat ik donderdagavond geen hartje meer ga horen..
heeft er iemand ervaring mee, of tips? Of verhalen? Ik heb het gevoel dat niemand mij wilt helpen en dat ik er alleen voor sta..