17 Reacties
één jaar geleden
Heb je al eens een doppler geprobeerd? Ik heb eentje thuis.. je kan de hartslag nog niet horen maar je kan het wel al vinden. Al verlies je het ook vaak maar dan weet je wel dat er een hartslag is.
één jaar geleden
Reactie op loeloe12
Jammer dat je gynaecoloog jou niet vroeger laat komen, als je je echt zorge ...
Ja exact. Misschien ben ik gewoon ge overbezorgd.. maar het is mijn eerste keer ook dat ik zwanger ben, en elk dingetje dat ik voel zoek ik ook op direct en alles leid alsof het niet goed zit… + op het spoed waar ik een aantal weken geleden ben geweest zeide ze vlakaf: als je een miskraam hebt, kunnen we je toch niet helpen hoor, dan krijg je het gewoon. Ermee dat ik liever niet meer terug wil gaan…
één jaar geleden
Reactie op Fin1996
Ja exact. Misschien ben ik gewoon ge overbezorgd.. maar het is mijn eerste ...
Is normaal hoor mijn eerste keer heb ik enorm veel naar de materniteit gebeld…je belt beter te veel dan te weinig..jammer dat ze jou zo behandelen!! 😢 misschien toch eens een ander ziekenhuis proberen? Je moet vooral doen waar jij je rustig bij voelt en goed bij voelt! ❤️
één jaar geleden
Reactie op loeloe12
Is normaal hoor mijn eerste keer heb ik enorm veel naar de materniteit gebe ...
Ja ik ben ook nog eens verkouden erbij ook, dus ben niet gaan werken en naar de dokter geweest. Die heeft mij heel de week thuis gezet, en ben eerlijk gezegd wel blij. Me even op plek nummer 1 zetten.. maarja het nadeel is dan wel dat ik heel de tijd ligt te piekeren.. ik hoop zo hard dat er niks verkeerd aan de hand is.. en die onwetendheid en onzekerheid is verschrikkelijk
één jaar geleden
Reactie op Fin1996
Ja ik ben ook nog eens verkouden erbij ook, dus ben niet gaan werken en naa ...
Heeft je Huisarts iets gezegd over je symptomen en bloedverlies? Of heb je het enkel over je verkoudheid gehad?
Ik merk dat huisartsen vaker je wat meer willen helpen dan op spoed. (persoonlijker ook)
één jaar geleden
Reactie op Lienosss
En weet je vanwaar de bloeding kwam?
Ik heb dit ook gehad en dit was door ...
Ze zeggen dat eigenlijk het allemaal heel doorbloed is daarbeneden.. en bij de 1 heb je sneller een bloeding dan bij de andere.. en da zou bij mij ook zo zijn, maar dan nog ben ik niet altijd super gerust
één jaar geleden
Reactie op Fin1996
Ik ben ernet om een doppler geweest, en ik denk dat ik de hartslag heb kunn ...
Een kloppend hartje is goed. Hopelijk snel (morgen?) bij gynaecoloog terecht.