8 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik ga van de ene keelontsteking en verkoudheid naar de andere. 🤣

één jaar geleden

Ik werk in de zorg bij ouderen en hier constant het ene na het ander waardoor ik onmiddellijk thuis moet zitten van de huisarts om te rusten

één jaar geleden

Je immuunsysteem verzwakt opdat je lichaam de zwangerschap niet zou afstoten. (50% eigen DNA en 50% partner) Dus heel normaal. Veel beterschap 🍀

één jaar geleden

Hier ook al twee serieuze verkoudheden na elkaar. En verschillende koortsblazen gehad al. Normaal heb ik hier al last van maar nu komen ze nog sneller. En dit terwijl ik echt veel slaap. Blijft dit gedurende de hele zwangerschap of betert dit in het tweede trimester?

10 maanden geleden

Ik ben ondertussen al 6 weken van de ene verkoudheid naar de andere aant gaan 😅 ik mis mijn immuunsysteem, vroeger nooit ziek en nu lig ik minstens 2 dagen per week plat. Covid, keelontsteking, verkoudheid, infectie luchtwegen, ... Mijn Bingo kaart is hopelijk bijna vol 🙈

10 maanden geleden

25 weken zwanger hier en nog niks ziek geweest, nog geen verkoudheid... lijkt wel of mijn immuunsysteem beter is nu met de zwangerschap 😝

10 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

25 weken zwanger hier en nog niks ziek geweest, nog geen verkoudheid... lij ...
Inderdaad hier ook ! Sinds ik zwanger ben, nietmeer ziek geweest. Mijn man heeft corona gehad, hebben alleen apart geslapen en heb het niet gekregen. Bij verschillende mensen geweest die verkouden waren enz.. niets gehad.. Mijn immuunsysteem lijkt ook veel beter 😂

10 maanden geleden

Ik heb me algemeen nog nooit zo goed gevoeld als tijdens de zwangerschap, mede doordat ik nog geen enkele migraine aanval kreeg, terwijl het vroeger quasi wekelijks was dat ik een aanval of op zijn minst hoofdpijn had. Ben nu wel voor het eerst goed ziek. Ik heb altijd lage temperatuur en lage hartslag en nu samen met mijn vriend een griep vast. Had gisteren avond 38,5 graden koorts en voelde alsof ik dood ging. Normaal heb ik tussen de 35,5-36,5 dus nu is het echt afzien. Verder nog niet ziek geweest behalve paar weken wat hoesten en niezen maar nooit een echte verkoudheid die doorkwam