7 Reacties

3 maanden geleden

Hij zal wrs een virusje hebben.. niet leuk als ze ziek zijn!! Zolang hij nog actief is en speels en hij toch nog eet is dat wel positief. Temperatuur ook regelmatig eens checken. Plaspampers wel in het oog houden… zal nu wel beteren als hij meer eet. Indien het eten terug achteruitgaat en indien je je toch extra zorgen maakt dan zou ik terug contact opnemen met je huisarts. Je doet daar niets mis mee, beter teveel bellen dan te weinig denk ik. En ook vooral afgaan op je moedergevoel, zit vaak niet verkeerd. Courage ♥️

3 maanden geleden

Reactie op Givje

Hij zal wrs een virusje hebben.. niet leuk als ze ziek zijn!! Zolang hij no ...
Dankje, ik hoop dat hij snel beter word Denk zelf ook een klein virusje Tis de angst dat ik fouten maak die het ergste zijn op dit moment 🙈

3 maanden geleden

Ik leef met je mee mijn kleintje is gelukkig nog niet ziek geworden maar t'is idd de angst dan om fouten te maken zoals je zegt zeer herkenbaar. Veel beterschap voor t baby'tje en je klinkt als een super mama hoor 😘

3 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Dankje, ik hoop dat hij snel beter word Denk zelf ook een klein virusje T ...
Komt zeker goed. Alles wat je onderneemt is het beste voor de kleine want jij bent zijn mama 😊

3 maanden geleden

Hoe gaat het daar met de kleine? Al beterschap?

3 maanden geleden

Reactie op Givje

Hoe gaat het daar met de kleine? Al beterschap?
Gaat wel Hij plast al wat meer, drinkt al wat meer enkel nog wat heesjes en diarree Het komt langzaam goed 😊

3 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Gaat wel Hij plast al wat meer, drinkt al wat meer enkel nog wat heesjes e ...
Dat is goed nieuws !! 😍