6 Reacties
9 maanden geleden
Vorige week in week 28 had ik de griep. Koorts tot 38,5 en ik had toen dagenlang een zeurend gevoel links in en onder de borst. Af en toe pijnscheuten dat ik niet meer kon bewegen of durfde ademen.
Volgens de dokter kwam dit door een borstbeen ontsteking door ziek te zijn en veel te moeten hoesten, samen met middenrif dat hoger ligt door de groei.
Het kon tot 4 weken aanslepen en mag enkel paracetamol nemen.
Nu 1 week later is het al een stuk beter. Voor mij begon het beter te gaan toen ik meer kon doorhoesten en de slijmen begonnen mee te komen, de hoest kwam los.
Ik nam wat vaker een warme douche en rustte in de zetel met een kersenpit kussen. Als het kan probeer toch ook wat buitenlucht te hebben. Ik voelde me al een heel stuk frisser door gewoon wat frisse lucht 😊
9 maanden geleden
Reactie op seelisch
Vorige week in week 28 had ik de griep. Koorts tot 38,5 en ik had toen dage ...
Ik ben nu 31+5 weken zwanger en heb deze week ook griep. De koorts is gelukkig weggezakt maar afgelopen nacht had ik ineens ook zo’n erge pijnscheut terwijl ik op mijn rechter zij lag, ik kon me niet eens bewegen. Uiteindelijk moest mijn man me helpen omdraaien en toen zakte de pijn meteen weg. Maar ik was er helemaal van in paniek. Wat een geruststelling om te horen dat ik niet de enige ben! Ik heb ook echt flink moeten hoesten. Morgen komt de vroedvrouw nog eens langs om alles te controleren.
9 maanden geleden
Reactie op Merel0890
Ik ben nu 31+5 weken zwanger en heb deze week ook griep. De koorts is geluk ...
He, ik ben vandaag 31w5d, dus we schelen niet veel ☺️.
Als je twijfelt kan je ook vragen eens aan de monitor te gaan liggen, ben je zeker zo.
Ik vond het ook erg benauwd maar voelde gelukkig wel snel beterschap door het hoesten. Hopelijk bij jou ook!
Ondertussen heb ik opnieuw ademproblemen, maar denk dat de baby een beetje te hard duwt op mij 😅