8 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg even mee. Mijn dochtertje van 4 maanden valt ook aan de borst in slaap. Ik zit er vooral mee in dat ze niet zal kunnen slapen als we eens een avond weg moeten.

3 maanden geleden

Reactie op MamaVanEenWondertje

Ik volg even mee. Mijn dochtertje van 4 maanden valt ook aan de borst in sl ...
Klopt, dat vind ik idd ook een hele lastige :/

3 maanden geleden

Dit boekje heeft ons erg geholpen!

3 maanden geleden

En eventueel kolven en laatste voeding echt flesje van maken

3 maanden geleden

Ik geef ook bv. Mijn dochtertje valt ook in slaap aan de borst. Ik wacht dan lang genoeg zodat ze vast genoeg slaapt om de transfer te doen, 😅. Of indien ze wakker wordt, tussen oogjes strelen met vinger. Lichte druk op buikje+ armpjes met mijn hand uitoefenen. Sowieso tutje. Op linkerzijde draaien werkt ook redelijk goed..soms even terug oppakken en wiegen.. Heb ook al eens een reel gezien dat je onder het kinnetje cirkels moet draaien met je vinger, dan zouden ze vaster gaan slapen voordat je ze kan neerleggen. ☺️

3 maanden geleden

Reactie op JJC

Ik geef ook bv. Mijn dochtertje valt ook in slaap aan de borst. Ik wacht da ...
Ons zoontje wilt helaas geen tutje. Dit maakt het dus moeilijk 🙈 onze eerste zoontje wou wel een tutje en dat was idd veel makkelijker 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Mo1003

Ons zoontje wilt helaas geen tutje. Dit maakt het dus moeilijk 🙈 onze eers ...
Oei da's niet gemakkelijk nee🙈

3 maanden geleden

Ik geef ook borstvoeding. En mijn zoontje valt ook soms in slaap op mijn borstkast mijn vriend neemt hem soms over hij houd zijn hoofdje en zijn buikje vast hoe dat hij ligt op mij en dan zo naar zijn bedje en hij blijft meestal verder slapen dan, soms moeten we ook een tutje gebruiken bij hem maar hij zabbert liever op zijn vingers zo valt hij ook meestal in slaap. 😊