Hoi iedereen
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik ben in april voor de 2de keer mama geworden maar net als bij mijn eerste is het alleen in slaap vallen een ramp!
Bij m'n eerste (nu al 4jaar) begonnen we met snuggles and dreams omdat alles totaal niet ging van het slapen. Dit lukte reselijk maar hier was ook het zelfstandig in slaap vallen een blijvend probleem.
Nu bij m'n 2de (nu bijna 7maanden) kon hij al na een kleine 2 maanden doorslapen. Zalig maar ook hier het probleem met het inslaap vallen. Hij heeft onlangs covid gehad met de aanslepende hoest die er nu nog is waardoor hij nu regelmatig wakker word snachts.
Ik heb dus nog meer hem in m'n armen gehouden en gewiegd omdat ik zeker wou zijn dat hij niet in zijn hoest ging blijven zitten.
1x ik hem al slapend in zijn bedje wil liggen, komt hij wakker en tiert hij het uit.
Maar nu wil ik hem toch proberen om zelfstandig in slaap de laten vallen.
Dus wat moet ik doen? Wat zijn de gouden tips ?
Het half slapend en hem wakker in bedje leggen is dus een ramp en gaat totaal niet.
Ook nog erbij zetten is dat hij rond 19u -20u in slaap valt door oververmoeidheid maar na een uur klaarwakker is en soms pas om 23u-..-1u ofzo kan terug slapen.