7 Reacties

7 maanden geleden

Ik herken het helemaal. Ben ook 39+2 en volledig op, zowel fysiek als mentaal. Bij mij gaan ze woensdag beslissen wat het wordt, maar hoop dat ze zullen luisteren en snel willen inleiden. Ik wens je alleszins nog veel moed!

7 maanden geleden

Ik ben momenteel 39+3 en wordt binnen 2 dagen ingeleid op aanvraag van mezelf! Als je zelf voelt dat het niet meer gaat moet je dit zeker en vast aangeven en vragen om ingeleid te worden!

7 maanden geleden

Ik herken het ook helemaal, vooral het op zijn. Wij moeten woensdag terug op consultatie aan 39 weken dan. Wij gaan ook afhankelijk van de situatie waarschijnlijk Eén duwtje in de rug vragen zodat het ingeleid wordt wat later in de week ofwel hopen dat er opening is en gestript wordt met dan hopen op slaagkans.. ik zou het in jouw plaats zeker durven vragen

7 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn afspraak gehad, en moet woensdagavond binnen om ingeleid te worden. Ik had een andere gynaecoloog wat geen pretje was. 29/03 vertelde de gynaecoloog me dat mijn baarmoedermond rijp en verwekt was en dat ik 1cm bijna 2 cm onsluiting had en vandaag kreeg ik het tegenovergestelde te horen en dat ik 1cm onsluiting had met moeite.

7 maanden geleden

Reactie op babylove11

Ik heb vandaag mijn afspraak gehad, en moet woensdagavond binnen om ingelei ...
Veel succes woensdagavond! Het einde is voor jou in zicht, denk daar maar aan. Wie weet heb je woensdag toch meer opening dan gedacht 😁

7 maanden geleden

Wij worden dinsdag ingeleid op eigen vraag een beetje. We zijn dan 39+4. Het scheelt maar 2 dagen met uitgerekende datum, maar het geeft mij enorme rust.

6 maanden geleden

Hier momenteel 40+1 en ze willen niet inleiden,ook ben ik al effe op. 3cm ontsluiting zei gynaecoloog dinsdag al en dacht ze dat ze me snel zou terug zien.harde buiken zijn nog niet geregeld genoeg. Denk toch dat ik morgen nog eens terug bel om te bekijken wat ze kan doen