11 Reacties
7 maanden geleden
Hebben ze gezegd hoe ze je gaan inleiden want ze hebben hier in belgië meerdere manieren
7 maanden geleden
Ja ik ben sowieso van mechelen dokter heeft niet precies gezegd ze zij alleen dat ze mijn vliezen gaan breken en daarna ga ik epuderale krijgen normaal meer weet ik niet om dat het allemaal wat te snel ging vandaag
7 maanden geleden
Reactie op katrienermagan
Ja ik ben sowieso van mechelen dokter heeft niet precies gezegd ze zij all ...
Ahn ja ik had nog geen ontsluiting en toen hebben ze pilletjes moeten inbrengen in de baarmoederhals elk uur voor dat ze mijn vliezen zouden kunnen breken...en ik heb daar 2 rondes van gedaan op 2 dagen en de pijn was er wel maar geen vordering dus is er na 48 besloten voor een keizersnede
7 maanden geleden
Reactie op lisaSlaets
Ahn ja ik had nog geen ontsluiting en toen hebben ze pilletjes moeten inbre ...
Ik ben ook in Mechelen bevallen met een inleiding. Bij mij ook eerst vaginale tabletten. ‘s avonds de eerste en dan in de loop van de nacht lichte weeën gekregen. Dan ‘sochtends opnieuw 1 en toen heeft het doorgezet. Maar ging het heel traag. Dus na 14u heb ik epidurale gevraagd en dan kunnen ze weeën opwekkers geven via infuus. Dan gaat het allemaal wel sneller !
7 maanden geleden
Reactie op lisaSlaets
Ahn ja ik had nog geen ontsluiting en toen hebben ze pilletjes moeten inbre ...
Ohhh nee ik ben all meer dan 4cm ontsluiting tis enkel dat ze mijn vliezen gaan breken morgenochtend binnen gaan en zien hoe het gaat verlopen zeker
7 maanden geleden
Ohhh nee ik ben all meer dan 4cm ontsluiting tis enkel dat ze mijn vliezen ...
Ik zal duimen dat het niet te lang duurt voor u
7 maanden geleden
Reactie op lisaSlaets
Ik zal duimen dat het niet te lang duurt voor u
Ohh super lief dankjewel 🥰
7 maanden geleden
Reactie op Saarbb1
Ohja !! Dat is keigoed nieuws. Dan denk ik op zich dat ze het op het breken ...
Ja ik denk ook zo iets tis echt wel heel spannend voor mij want tis de eerste keer met inleiden met mijn eerste kind was alles spontaan 🙏🥰🥰🥰
7 maanden geleden
Ja ik denk ook zo iets tis echt wel heel spannend voor mij want tis de eers ...
Wel mijn eerste was inleiden en ik zit nu te hopen op spontaan. Maar ‘t zal weer een inleiding worden vermoedelijk. Zondagavond moeten we binnen normaal gezien. Morgen laatste monitor. Ik zal morgen in Mechelen aan u denken! ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Saarbb1
Wel mijn eerste was inleiden en ik zit nu te hopen op spontaan. Maar ‘t zal ...
Ohhh zo lief ik zal zeker voor u mee duimen dat het hopelijk tegen zondag toch nog spontaan kan komen wel leuk dat er nog iemand is van mechelen 😊